Junak

springendhart

Rookie
5 jul 2013
1
0
Beverwijk
Er is in Beverwijk een dealer begonnen met de ver koop van nieuwe modellen van Junak ik heb ze bekeken maar ik wist echt niet dat ze erg mooi waren vooral de 650cc chopper is erg leuk en dat te bedenken dat er volgend jaar een nieuw model komt van een chopper met 800cc die is wel heel erg mooi je moet maar eens gaan kijken in Beverwijk in de Zeestraat bij de dealer ik ga wel voor de bijl volgend jaar met het nieuwe model groet aan iedereen die dit leest van Wico
 
Nou....het heeft gewekt hoor, ben er meteen ff langs gegaan.

Wat een lelijke dingen zeg :r :r :r :r
 
Ik dacht dat Junac al jaren dood was. Maar dan geen tjopper, dan maar de NK:

Junak-650-NK.jpg
 
Ik zie geen spam :?

Natuurlijk wel een enigszins aparte binnenkomer, maar we hebben duidelijker en ergere spammerts gehad hoor :)

Stel nou eens dat hij gewoon erg tevreden is met deze zaak, en zijn nieuwe Junak. Dan mag hij dat gerust hier neerplempen :Y
 
En ik maar hopen dat er werkelijk iets te melden was over de ouderwetse Poolse Harley maar neehoor. Gewoon een ordinaire spammer. Jammer.
 
hallo welkom op motorforum en bedankt voor je tip ik ga meteen zoeken naar een junak ja hahah leuke motoren hopelijk zijn ze goed welk motorblok zit er onder nou ok doei
 
hallo welkom op motorforum en bedankt voor je tip ik ga meteen zoeken naar een junak ja hahah leuke motoren hopelijk zijn ze goed welk motorblok zit er onder nou ok doei

Ej joh man gabber pak ef je vrijdagpilletje joh anders wordt ik zo hieper als ik je posts lees ja ok doeiii
_O-
 
Zo vrijdag weer voorbij.

Dat ding lijkt verdacht veel op een Chinees, ik heb het even opgezocht en voila:
4beb3cf0-b167-444b-9370-966fb7d6fb06.jpg

CF Moto. Spul ziet er best leuk uit, ook dat toermodel.

Wel weer een oude Junak traditie, vroeger was het een NSU kopie, nu een ander embleempje op een Chinees. Sinds wanneer is Junak weer actief eigenlijk?
 
Wel weer een oude Junak traditie, vroeger was het een NSU kopie,

Hoe kom je daar nou weer bij? Een Junak was een 350cc 1cilinder viertakt, volledig poolse ontwikkeling. Als het al ergens op leek was het op een BSA. Absoluut niets met NSU te maken.

Jij denkt aan een oude SWM 98 of 125 cc. Dat waren copietjes van de 125cc NSU. Maar dat waren destijds 90% van alle geproduceerde tweetakt motorfietsen, van Sparta tot Sears, ze maakten allemaal een copie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan