Juniorcup 2005

Moet de juniorcup blijven

  • Ja

    Stemmen: 21 91,3%
  • Nee

    Stemmen: 2 8,7%

  • Totaal aantal stemmers
    23
hi

We hebben van de KNMV gehoord dat er volgend jaar wel weer een juniorcup zal worden verreden.
Er zouden wel enkele wijzigingen zijn, er mag alleen met Aprilia's worden gereden

Als het een beetje meezit gaat mijn zoon Mark volgend jaar ook rijden in deze cup. :]

zie je
Coos
 
hi

We hebben van de KNMV gehoord dat er volgend jaar wel weer een juniorcup zal worden verreden.
Er zouden wel enkele wijzigingen zijn, er mag alleen met Aprilia's worden gereden

Als het een beetje meezit gaat mijn zoon Mark volgend jaar ook rijden in deze cup. :]

zie je
Coos
-edit- laat maar,ik las juniorstock...
 
Laatst bewerkt:
full



goed gereden !!!!
 
Ronald, heb je ook een e-mailadres? Heb namelijk een vraagje over 9 oktober, dan weet jij wel wat ik bedoel. Je mag je e-mailadres ook wel effe mijn kant op mailen, dan reageer ik daar wel weer op, als je je adres niet overal wil melden. :)
 
Heb je wel gelijk in maar deze jongen is 15 jaar en heeft 4x gereden ... wacht even af wat die doet na een heel seizoen ...

als ze jou na je 4e rijles op assen hadden gezet reed je ook geen 1.40 ;)
zo ..switch doet even een rondje kick ass naar ter braake... :} ....hehehe..
 
Ik heb bericht van de KNMV dat de Yamaha's volgend jaar ook weer mogen rijden.

Ik ben hier erg blij mee.
 
is er nu al iets bekent over hoe het ervoor staat met de juniorcup?

ik zit er zelf heel sterk aan te denken om ook deel te nemen aan deze klasse, helaas kan ik dan maar 1 seizoen rijden omdat ik dan aan de leeftijdslimiet zit. Het is wel de enige reele stap naar het onk toe, en dat is mijn streven.
 
De juniorcup gaat het volgend jaar gewoon door, hoe het er allemaal uit komt te zien weet ik nog niet.
Misschien weet ik meer na de afsluitingsavond van het CRT zaterdagavond 6/11
 
het probleem is gewoon dat je alleen met machines van de organisatie mag rijden. vorig jaar heb ik een gloednieuwe race-klare aprilia aangeboden gekregen maar we kregen het niet rond omdat hij niet via de crt geleverd was.

Dit is gewoon een groot probleem, financieel word het gewoon te duur dan.

*edit* - daar komt ook nog bij dat afgelopen seizoen de kalender véél te laat bekend werd.
 
het probleem is gewoon dat je alleen met machines van de organisatie mag rijden. vorig jaar heb ik een gloednieuwe race-klare aprilia aangeboden gekregen maar we kregen het niet rond omdat hij niet via de crt geleverd was.

Dit is gewoon een groot probleem, financieel word het gewoon te duur dan.

*edit* - daar komt ook nog bij dat afgelopen seizoen de kalender véél te laat bekend werd.
waarom geen SV-Cup?
 
Volgens mij staat er nog ergens een raceklare Aprillia te koop voor 1500,00 euro.
Is dat wat dan moet je even kijken op www.motornet.nl
Deze motorfiets is een juniorcupfiets.
 
die ene is 3000 euro, kan je net zo goed een nieuwe klaarmaken.
die andere van 1500 kan ik niet vinden. Maar ik sta liever wel moet goed spul aan de start.

En ik blijf erbij dat het gewoon een foute insteek is om alleen crt racers toe te laten.
 
HAllo

Er wordt volgend jaar wel weer gereden.
De naam is meen ik Apriliacup.
Maar er mogen ook Yamaha's meerijden
Ik heb net gehoord dat je ook met een eigen motor mag deel nemen.
Er zal binnenkort wel helemaal bekent gemaakt worden.

groeten
Coos
 
Terug
Bovenaan Onderaan