"Junky XT"

Njoyrider

MF'er
3 apr 2006
124
0
Beinsdorp
Hallo fanatieke Xters!

Hier weer een "verslaafde XTer". Ben overgestapt van een dikke 2002 Blade naar een nieuwe XTX.Ik ben de verkeersdrempels, rontondes en alle andere afremmende creaties in kombinatie met 155 PK helemaal zat geworden. Waar kan je deze krachtpatser nog ten volle benutten. Aangezien ik mijn fiets het hele jaar voor woon/werkverkeer nodig hebt, was het circuit ook geen uitkomst. Dus moest een keus maken voor een toegankelijker model die ook nog eens heel betrouwbaar moest zijn en nog wel wat trekkracht over had om de wendbaarheid te vergroten, waardoor je weer leuk kan "spelen" door het verkeer.
En dan blijft maar één motor over die precies in dit plaatje past.....nl. de XTX!
Ik heb de inrij periode met geknepen billen uitgezeten(jezus wat duurt dat lang), dus tijd voor het echte werk. Nog ff vers glijmiddel en dan voelen wat tie nou echt presteert. Daarna zullen de kleine modificaties wel komen ben ik bang. Ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen en zal ook wel eens wat te "zijken" hebben op jullie reacties, denk ik?!? }) Zie het als positive kritiek! *D Dus TOT DAN en blijf vooral rubberen.....
MZLSSSSsssssssssssssssss :Y :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan