Jurgen in de SBK!!!

Jurgen reed natuurlijk wel op een echte Superbike (waarmee WSB races te winnen zijn denk ik) en de wildcardrijders op showroommodellen met aangepaste vering.
Daar staat dan weer tegenover dat ze in Engeland met Dunlops rijden en Jurgen dit jaar amper wedstrijden heeft gereden. Ik had persoonlijk op meer gehoopt (ergens tussen P10 en P15), niet alleen voor Jurgen, maar ook voor de Nederlandse motorsport in het algemeen. Hoe je het ook wend of keert, Jurgen is op dit moment publicitair gezien Neerlands beste troef.
 
Daar staat dan weer tegenover dat ze in Engeland met Dunlops rijden en Jurgen dit jaar amper wedstrijden heeft gereden. Ik had persoonlijk op meer gehoopt (ergens tussen P10 en P15), niet alleen voor Jurgen, maar ook voor de Nederlandse motorsport in het algemeen. Hoe je het ook wend of keert, Jurgen is op dit moment publicitair gezien Neerlands beste troef.


waarom vergeet iedereen dat het hele WSB veld al duizenden kilometers voorsprong heb op Jurgen. Je kan toch niet verwachten dat ie in een keer top 10, top 15 rijdt, terwijl bijv Bostrom, Chili, Neukirchner, McCoy, Abe ook al het hele seizoen moeite hebben om het hoge tempo van Corser, Haga, Toseland, Vermeulen en Laconi te volgen!
 
waarom vergeet iedereen dat het hele WSB veld al duizenden kilometers voorsprong heb op Jurgen. Je kan toch niet verwachten dat ie in een keer top 10, top 15 rijdt, terwijl bijv Bostrom, Chili, Neukirchner, McCoy, Abe ook al het hele seizoen moeite hebben om het hoge tempo van Corser, Haga, Toseland, Vermeulen en Laconi te volgen!
Ik zeg ook: persoonlijk had ik gehoopt dat hij ergens tussen P10 en P15 had geeindigd. ;) Zoals je terecht opmerkt is het gewoon erg moeilijk om vanuit het niets meteen mee te komen.
 
Ik zeg ook: persoonlijk had ik gehoopt dat hij ergens tussen P10 en P15 had geeindigd. ;) Zoals je terecht opmerkt is het gewoon erg moeilijk om vanuit het niets meteen mee te komen.
:^

Jurgen is erg goed maar kan geen ijzer met handen breken.
 
Daar staat dan weer tegenover dat ze in Engeland met Dunlops rijden en Jurgen dit jaar amper wedstrijden heeft gereden. Ik had persoonlijk op meer gehoopt (ergens tussen P10 en P15), niet alleen voor Jurgen, maar ook voor de Nederlandse motorsport in het algemeen. Hoe je het ook wend of keert, Jurgen is op dit moment publicitair gezien Neerlands beste troef.


Mijn gemoed schiet vol Ed, dit nog eens uit jouw mond (of in dit geval: toetsenbord) te mogen optekenen!

Drie jaar geleden zei je immers nog zaken als dit:

Laat um a.u.b. thuis blijven zitten, want anders hebben we volgend jaar weer een jaar waar we continue te horen krijgen dat ie eigenlijk wel sneller zou kunnen, maar dat het materieel gewoon niet snel genoeg is.

Dan zet ik nog liever m'n geld op Henk v.d. Lagemaat, al zal die ergens in de anonieme middenmoot rijden.
Dan hebben we toch een nederlander in de GP's en niet dat gezeur van Jurgen.

noem ons maar wat je wil, feit is gewoon dat wij niet als kippen zonder kop met een roze bril alles wat jurgen doet en zegt accepteren als ware hij de imam.

Zo zie je maar, niks is zo veranderlijk als de mens! :}
 
Wow.... :o

Ocampa houdt een archief bij van alle uitspraken die iemand doet..... *D

[me]Tr@x die heeeeeeeeel voorzichtig gaat worden. :Y
[/me]


Voor de rest klopt het gewoon wel wat hier gesteld wordt. Jurgen is pas echt te beoordelen in de SBK op het moment dat hij een regulier seizoen meedraait.
Z'n optreden in China was een illustratie van het feit dat hij zeker kan rijden (en ook heel hard), nu in Assen viel het allemaal niet zo lekker op z'n plek.

Geef de man voor volgend jaar een snelle GSXR, gaan we nog veel lol beleven!
 
Ik zeg ook: persoonlijk had ik gehoopt dat hij ergens tussen P10 en P15 had geeindigd. ;) Zoals je terecht opmerkt is het gewoon erg moeilijk om vanuit het niets meteen mee te komen.


de quote was wat ongelukkig, ik doelde eigenlijk op de critici, die alles aangrijpen om hem de grond in te boren ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan