Jurgen misschien vervanger Melandri?????

jurgen op de honda lijkt me leuk, maar biaggi op de duc ...... :N
Mis er weing van eerlijk gezegd, dus :W


Toseland is zeker geen optie, die heeft komend weekend al wat in de agenda staan..
 
Jurgen moet te doen zijn aangezien zijn werk voor Honda in Nederland en zijn test werk op MotoGP fietsen voor Michelin.

Jurgen :} :} :}
 
Gáán we weer... :z


full
 
nou jurgen heeft het al vaker voor elkaar gekregen.. maar het lijkt me sterk deze keer..
 
is natuurlijk wel een leuke stunt om zo iets de werled in te brenegen.
"wat jurgen op de honda tijdens de TT?!! oh dan ga ik ook na assen"
en hupsa weer €40 euro!!! te pakken
 
En als er toch een vervanger zal morten komen, dan kan een R. Kiyonari wel de kans krijgen. Of test-coureur T. Ukawa.

En als vervanger op de Ducati voor Sete Gibernau miscchien S. Ito of V. Guaresschi??
 
Ze zeiden dat Julian Simon misschien vervanger zal worden in de 250cc voor Porto.
Maar nu Simon gisteren een dijbeen brak lijkt dat ook over te gaan.
 
Waarschijnlijk rijd Macio toch zelf!
*O*
Niks ten nadele van Macio, maar ik zou het wel wreed vinden als Jurgen mee kan doen. Zou niet verkeerd zijn om hem nog een keer aan het werk te zien, zou een mooi afscheid zijn.

Beter dan vorig jaar op Le Mans, dat was een beetje troosteloos einde van zijn MotoGP loopbaan.
 
Niks ten nadele van Macio, maar ik zou het wel wreed vinden als Jurgen mee kan doen. Zou niet verkeerd zijn om hem nog een keer aan het werk te zien, zou een mooi afscheid zijn.

Beter dan vorig jaar op Le Mans, dat was een beetje troosteloos einde van zijn MotoGP loopbaan.

Helemaal mee eens :]

Hoop trouwens dat Melandri kan rijden. Zie toch liever hem als Jurgen op die Honda rond rijden. Wereld van verschil natuurlijk. :Y

Vorigjaar deed Melandri het toch ook netjes op Assen.... Won hij niet de TT?? *O*
 
Helemaal mee eens :]

Hoop trouwens dat Melandri kan rijden. Zie toch liever hem als Jurgen op die Honda rond rijden. Wereld van verschil natuurlijk. :Y

Vorigjaar deed Melandri het toch ook netjes op Assen.... Won hij niet de TT?? *O*

Nee.

Rossi won, voor Melandri en Edwards.
 
Terug
Bovenaan Onderaan