Jurgen naar Ducati

R1-ner

Die hard MF'er
8 jul 2003
679
0
Leeuwarden
Lees gisteren in de krant dat Jurgen een contract met Ducati heeft getekend. Het artikel was niet duidelijk of ie daar testrijder wordt of gewoon coureur. Gezien de topics over dit onderwerp zal het hoogstwaarschijnlijk testrijder zijn.
The story continues.
 
In welke krant heb je dat gelezen?

In BN/DeStem stond wel dat hij in een toespraak bij een Endurowedstrijd heeft gezegd dat hij verwacht een dezer dagen een contract bij Ducati te zullen tekenen.

Dus nog niet getekend.
 
Ik las het ook op racesport.nl. Kijk onder: 22.000 brillen......

Vergeet niet dat er veel gepraat en gediscuceerd wordt over jurgen in het andere topic: Moet jurgen v d G niet eens stoppen????
Dus dit topic is er een teveel.......
 
laat ik nou gister 2,5 uur met patrick gesproken te hebben over wat andere zaken....tussen neus en lippen door heeft ie hier ook wat over gezegd...

maarja...ik mag niks zeggen :)
(dit is nog geen grapje ook nog)
 
laat ik nou gister 2,5 uur met patrick gesproken te hebben over wat andere zaken....tussen neus en lippen door heeft ie hier ook wat over gezegd...

maarja...ik mag niks zeggen :)
(dit is nog geen grapje ook nog)
Jaja... Dus hij verteld jou iets, wat eigenlijk nog niet bekend mag worden... Had ie dan niet beter gewoon zelf zijn mond kunnen houden? :+
 
In welke krant heb je dat gelezen?

In BN/DeStem stond wel dat hij in een toespraak bij een Endurowedstrijd heeft gezegd dat hij verwacht een dezer dagen een contract bij Ducati te zullen tekenen.

Dus nog niet getekend.


De Leeuwarder Courant. Het is geen AD of Telegraaf, maar wel een betrouwbare krant met betrouwbare journalisten/bronnen.
 
laat ik nou gister 2,5 uur met patrick gesproken te hebben over wat andere zaken....tussen neus en lippen door heeft ie hier ook wat over gezegd...

maarja...ik mag niks zeggen :)
(dit is nog geen grapje ook nog)

Come on, tis de tijd van Sinterklaas. Gun ons een cadeautje
 
laat ik nou gister 2,5 uur met patrick gesproken te hebben over wat andere zaken....tussen neus en lippen door heeft ie hier ook wat over gezegd...

maarja...ik mag niks zeggen :)
(dit is nog geen grapje ook nog)
Klopt Napo op de speedweek in Almeria ook met Patrick gesproken, en ze waren al in een ver stadium met Ducati ;)
 
laat ik nou gister 2,5 uur met patrick gesproken te hebben over wat andere zaken....tussen neus en lippen door heeft ie hier ook wat over gezegd...

maarja...ik mag niks zeggen :)
(dit is nog geen grapje ook nog)

Dat Patrick niet met Jurgen mee kan...(?)
 
laat ik nou gister 2,5 uur met patrick gesproken te hebben over wat andere zaken....tussen neus en lippen door heeft ie hier ook wat over gezegd...

maarja...ik mag niks zeggen :)
(dit is nog geen grapje ook nog)

Story of your life :+ ;)
 
Met Lorenzo aan het stuur deed de Ducati het heel netjes.

Lag dit aan het talent van Lorenzo?

Is de Duc een podium kandidaat voor 2005 met Jurgen aan het stuur?
 
Lorenzo Lanzi, zag m pas op motors tv in aktie tijdens AMA sbk races,reed tie voor de ereplaatsen ver voor Laconi...veel talent dus
 
daar staat het inderdaad te lezen, maar het word gepost door iemand volgens eigen zeggen met jurgen gesproken heeft, dus niet echt een waterdichte bron.


We shall see............
 
Laatst bewerkt:
Dacht dat ie geen Supersport meer wou rijden "omdat dat niet bij zijn rijstijl paste"...
 
laat ik nou gister 2,5 uur met patrick gesproken te hebben over wat andere zaken....tussen neus en lippen door heeft ie hier ook wat over gezegd...

maarja...ik mag niks zeggen :)
(dit is nog geen grapje ook nog)
Wat vertelde ie jouw dat ie politie agent was en je roekeloos had zien rijden?
 
ik zou het wel mooi vinden als ie de kans krijgt op een Duc......
Zou het wat worden????
Dat weten we pas over iets minder als een jaar.... :)

Dus jongens: Nog effe wachten met oordelen a.u.b. :9
 
had gehoopt dat ik zijn gezeur niet meer te hoefen aan horen
gaat de lul op een duc rijden heeft hij nog een reden om te zeiken

je hoeft nooit naar zijn gezeur te luisteren volgens mij....


maar laten we gewoon afwachten wat hij gaat doen/presteren voordat we beginnen hem nu al af te zeiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan