JURGEN op een r6!!! getekend bij Belgarda!

In het topic \'Jurgen\' stond ook al een post dat Whitham er ook mee ophoudt, dus eigenlijk verbaast het me nix. Maar cool is het iig wel!
 
VanD01.jpg
 
Vind het wel nog steeds en afgang, maar het is niet anders.
Ben benieuwd wat die presteert, en als die niet goed presteert gaat die echt af.
 
Vind het wel nog steeds en afgang, maar het is niet anders.
Ben benieuwd wat die presteert, en als die niet goed presteert gaat die echt af.

:^

zo geweldig vind ik het niet...

hij had best in de motogp kunnen blijven rijden, maar ja het is niet anders..
(hij had nooit bij proton weg moeten gaan imho)
 
Afgang? Oké de motoGp had nog gekund. Had hij voor Harris getekend, lekker achteraan mee knalle en helemaal feest als je 15e geworden bent. Nu heb je een motor die mee kan komen met de snelste.
Dat van Proton was een gok, die pakke soms goed uit en soms slecht, das nou eenmaal zo.
 
Kan wel weer zien dat er altijd iets te zeiken valt....
moon.gif


Gelukkig zijn er ook mensen die blij zijn dat Jurgen een topfiets te pakken heeft!!! oké ik zie m liever in de Motogp maar ik ben ervan overtuigd dat we Jurgen dit seizoen regelmatig op het podium zien staan...
luxhello.gif
 
Ik ben gewoon nooit zo grote fan van Jurgen geweest.
Ik hoop dat dat mag, ben wel een zeer grote fan van Verstappen, dus ben niet iemand die altijd en over iedereen klaagt.
 
Ik ben ook geen Jurgen fan, maar het is natuurlijk nu wel erg makkelijk om te roepen dat hij beter bij Proton had kunnen blijven. Dat ziet VDG zelf ook wel. Ik hoop voor \'m dat ie lol heeft in de Supersport klasse.
 
Ik ben gewoon nooit zo grote fan van Jurgen geweest.
Ik hoop dat dat mag, ben wel een zeer grote fan van Verstappen, dus ben niet iemand die altijd en over iedereen klaagt.

Weet je wat, dan ga jij gewoon lekker op TV naar spannende F1 races kijken en wij lekker naar Assen op de motor. Iedereen blij!
 
Weet je wat, dan ga jij gewoon lekker op TV naar spannende F1 races kijken en wij lekker naar Assen op de motor. Iedereen blij!


Nee, ten eerste maak ik zelf uit waar ik naar kijk, en dat is F1, SBK en SS, en ik mag toch wel een beetje kritisch zijn????
Waar ik altijd een beetje moe van werd was het feit dat die goed klasseerde, en dan na 3 bochten alweer 13e reed of zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan