JURGEN op een r6!!! getekend bij Belgarda!

H\'m laten we dit topic alsjeblieft ook niet verpesten met hoe goed of slecht Jurgen wel niet is, dat is in andere topic\'s al genoeg gebeurd.
Dus :X
 
Hoop voor hem en voor ons dat hij goed uit de verf komt op de R6.
De Supersport is voor hem een stapje terug,maar dat wil niet zeggen dat zijn motivatie daardoor minder is!!
Wens hem veel succes toe in de Supersport!
 
Ik vind et cool!!!
Weer een goeie fiets onder zijn kont :)
En nu maar eens laten zien dat ie kan rijden :}
 
Ben jij al;tijd zo\'n azijnpisser of alleen zo af en toe?
Jeetje zeg. Mag je dan niks zeggen? Iemand gaat van MotoGP naar SuperSport (dus geeneens SBK), waar ook ex-superbikers rond rijden die het niet gered hebben evenals verschillende ex-gp-coureurs. En ook nog op een plek die vrijgekomen is omdat de beoogde coureurs er mee moeten stoppen. En dan mag je daar niks van zeggen, dan moet je blij zijn :? Wauw, supersport met als teammaat waarschijnlijk Simone Sanna, nou gefeli, ik spring een gat in de lucht!

Maar ja, ik ben natuurlijk ook een azijnpisser.
 
Is Belgarda niet het officiële Yamaha fabrieks team.

Dat Jurgen sneller was dan Jamie is achteraf gezien niet eens zo gek, jamie blijkt iets aan zijn ogen te hebben en niet voor de volle 100% te kunnen gaan. Ik vind het overigens fantastisch dat ie een plekkie in een wereld kampioenschap heeft, het maakt mij niet uit welk kampioenschap.
 
Nee, ten eerste maak ik zelf uit waar ik naar kijk, en dat is F1, SBK en SS, en ik mag toch wel een beetje kritisch zijn????
Waar ik altijd een beetje moe van werd was het feit dat die goed klasseerde, en dan na 3 bochten alweer 13e reed of zo.

Op donderdag 23 januari 2003 08:33 schreef LeonRSV het volgende:Jeetje zeg. Mag je dan niks zeggen? Iemand gaat van MotoGP naar SuperSport (dus geeneens SBK), waar ook ex-superbikers rond rijden die het niet gered hebben evenals verschillende ex-gp-coureurs. En ook nog op een plek die vrijgekomen is omdat de beoogde coureurs er mee moeten stoppen. En dan mag je daar niks van zeggen, dan moet je blij zijn :? Wauw, supersport met als teammaat waarschijnlijk Simone Sanna, nou gefeli, ik spring een gat in de lucht!

Maar ja, ik ben natuurlijk ook een azijnpisser.
:^

Kritiek is iets waar de Jurgenfans erg slecht tegen kunnen.
 
Het staat ook op de site van Jurgen www.vdgoorbergh.com/:
ff een stukie quoten:
----------------------------------------------------------------------
Big changes at Yamaha Belgarda

Team Yamaha Belgarda have signed MotoGP star Jurgen van den Goorbergh to spearhead their 2003 Supersport World Championship campaign. The 33 year-old Dutchman attended last weekend\'s team test in Valencia, Spain, where he showed great promise aboard the new 2003 YZF-R6...

...On the one hand it\'s very exciting for us to have signed Jurgen and I\'m sure he will be give us a great chance at the title this year. He has the right skill and mentality and we are very optimistic.\"

Asked about his move from MotoGP to Supersport, Jurgen had the following to say: \"After MotoGP I think World Supersport is the most important and competitive race class, where all major manufacturers are represented. I have already tested the new R6 and have a very positive feeling for both the bike and the team. It can\'t be easy for such a close team to lose both riders at once, I\'m aware I have a big gap to fill and certainly hope I can meet the challenge.\"
Together with his army of enthusiastic Dutch race fans, Jurgen will be supported in his challenge of the 2003 Supersport World Championship title by Yamaha Motor Netherlands.
------------------------------------------------------------
 
Top voor Jurgen en leuk om straks te kijken wat ie doet, maar ik ben er best ziek van dat er weer een kleurrijk figuur ( Whitham )stopt. Belgarda gaat volgens MCN.news van de week Simone Sanna laten testen op de andere overgebleven R6. Wel leuk een team met twee ex-GP coureurs.
 
Op woensdag 22 januari 2003 23:28 schreef Ninjabiker het volgende:
oké ik zie m liever in de Motogp maar ik ben ervan overtuigd dat we Jurgen dit seizoen regelmatig op het podium zien staan...(Afbeelding)

dat is ie eigenlijk wel aan zn stand verplicht...
hij zou de supersport klasse moeten kunnen winnen, tuurlijk is het best leuk om naar te kijken maar zeg nou zelf.. daar hoort ie toch eigenlijk niet :X
 
Laat m maar uitkiken, de andere merken zijn toch ook bijna allemaal met nieuw spul gekomen, dus of het nog steeds zo\'n topper is?

Wel typisch trouwens dat het wéér Yamaha is.... Eerst Wilco, toen Jeffrey en nu Jurgen dan. Spotten we hier een trend?
 
Ik vind de SS600 ONTZETTEND GAAF, dus ik vind het wel leuk dat Jurgen daar nu gaat rijden. Maar eigenlijk doet het er niet zo veel toe. Het is voor Jurgen\'s carriere beter dat hij nu tenminste nog rijdt. Ook nog eens in een klasse waar meer merken vertegenwoordigd zijn dan in de SBK\'s. Ik ben heel blij voor Jurgen en ze willen voor de overwinning gaan dus :) :) :)

Maar wat ontzettend zielig voor Witham zeg!!!!! Dat vind ik echt om te janken ;( ;( ;( Het is nog weer wat anders als je crasht (zoals Casoli, en daarbij ben ik niet echt een Casoli-fan, dus vond ik het toch al niet echt erg dat die niet meer rijdt volgend jaar), maar als je wegens chemotherapie gewoon een deel van je zicht verliest, dan is dat echt jammer. Net zoals bij Criville (was iets anders, maar stopte ook vanwege medische-niet crash redenen), dat vind ik echt zonde. En daarbij staat Witham natuurlijk altijd garant voor spektakel.

Tsja, die teamgenoot. Kijk Sanna heeft weleens een leuke plek weten te pakken, maar kon dit jaar nog niet eens in de 125 aan een contract komen, dus daar verwacht ik gewoon niks van. Het is natuurlijk zo dat er een beetje weinig coureurs nog geen zitje hebben, dus dat ze het hier maar mee moeten hebben doen. Wel leuk is natuurlijk dat de 125 ook lekker veel duw en trekwerk is en de SS600 natuurlijk ook, maar dan een wat zwaardere motor.
 
mensen denken hier echt dat de supersport voor watjes is ofzo,als jurgen in de sbk of motogp geen plek kan krijgen betekend niet dat ie niet kan rijden,dit is beter dan dat ie helemaal niet rijd.mensen moeten gewoon niet zeuren,en dit gaat niet over niet tegen kritiek kunnen,ik ben ook niet de grootste fan van jurgen maar ik zie wel graag dat ie ergens rijd en dat die dan gaat presteren,kunnen we tenminste met de sbk in assen eindelijk weer eens voor een nederlander juichen misschien.jurgen laat in de wss gewoon zien dat ie kan rijden en dan rijd ie volgend jaar op een viertakt in de motogp

p.s en verstappen bij minardi is dan ook niet alles want dat is ook een team van niks,maar toch vind ik et gaaf dat ie rijd.

is etzelfde als bijv et nederlands elftal wereldkampioen word,dan zeggem ze op et eind toch,wat een slechte wedstrijd speelden ze.altijd kritiek en dat slaat helemaal nergens op
 
Laatst bewerkt:
Okee, dan weten we dat!
Haha, alsof dat nieuws is. Trouwens, ik heb niks tegen de SS600. Is hardstikke leuk om te zien, spannend en het is zeker niet voor watjes. Daar heeft het dus helemaal niks mee te maken, al blijf ik het de opstap naar SBK vinden. Wat ik wel jammer vind is iemand die eerst SBK en 250cc te min vond, motoGP moest het zijn en dan uiteindelijk bij een SS-team emplooi vindt dat noodgedwongen twee coureurs ziet vertrekken. Dan doe je gewoon een paar stapjes terug en dan ben je een zeikerd als je daar wat van zegt. :Z
 
ik vind et wel grappig di soort discussies,dus niet dat jullie denken dat als ik wat zeg dat ik iemand persoonlijk aanval *D
 
Echt te gek hoor Ed al die \"I\'m with stupid\" posts, voegt echt iets toe aan de discussie.
 
Das goed nieuws, geeft de supersport een oranje tintje.
Zal mij benieuwen of ie vooraan kan/zal gaan rijden.
 
Ik vind het niet verkeerd wat tie gaat doen,je kan het als niet zijnde Jurgenfan toch ook wel leuk vinden.
Maarre hij moet nu wel met de billen bloot......dus gaan met die hap.

Jammer dat die Proton heeft verlaten :? .....doei....ze hebben nog geen meter met hun fourstrokefiets gereden.....dit word voorlopig niks ;)

Over Jos verstappen...hij is een vechter in zijn bolide...hij heeft veel talent....maar zijn team :r
Op jacht gaan naar een enkel puntje als er veel uitvallers zijn.......doei.
 
Op donderdag 23 januari 2003 17:21 schreef edraket het volgende:
:^
Ik snap eigenlijk niet wat jij op het Jurgen v/d Goorberghforum doet....beetje interessant doen :?

Je zal hem ongetwijfeld bij je favorieten hebben staan :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan