JURGEN op een r6!!! getekend bij Belgarda!

Haha, alsof dat nieuws is. Trouwens, ik heb niks tegen de SS600. Is hardstikke leuk om te zien, spannend en het is zeker niet voor watjes. Daar heeft het dus helemaal niks mee te maken, al blijf ik het de opstap naar SBK vinden. Wat ik wel jammer vind is iemand die eerst SBK en 250cc te min vond, motoGP moest het zijn en dan uiteindelijk bij een SS-team emplooi vindt dat noodgedwongen twee coureurs ziet vertrekken. Dan doe je gewoon een paar stapjes terug en dan ben je een zeikerd als je daar wat van zegt. :Z

Tja, ik zou als ik in de MotoGP reed ook niet in een lagere klasse willen rijden. Later bleek dat hij ook met Aprilia bezig is geweest met de WSBK maar dat ging niet door (ik meen afhaken sponsor) waardoor hij ook wat dat betreft buiten de boot viel en toen viel de WSS in zijn schoot.

Ik denk dat ie het zonder advies van de Zeel niet geprobeerd had maar na die eerste test het toch wel leuk vond. Ook denk ik dat ie zich in de kijker hoopt te rijden en misschien wel via de WSS naar het WSBK of MotoGP hoopt te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan