Jurgen op het Podium(eindelijk)

PeterCBRXX

Die hard MF'er
24 feb 2002
430
0
(nbr)
Het is ´m eindelijk gelukt 3e :} :}
Zou wel eens een heel mooi jaar kunnen worden voor Jurgen.
Ik wens hem nog veel podium plaatsen toe.
 
Ja eindelijk, na een errug goede race te hebben gereden.
:} :} :}
En niet te vergeten Ten Cate Racing :}
 
Yeeeeehaaaaa!!! Nu zal het gezeur dat ie niet in kan halen etc. ook wel een keer over wezen :}
 
was een mooie rache om te kijken
jammer dat die slechte start had.
maar ik denk toch wel dat jurgen in een groep toch wel 1 vd beste rijders is.

top speeds gezien btw dat ding van jurgen liep zeker een km of 8 harder dan de rest
 
Yeah!
Na de start had ik zo iets van ik ga wel weer naar bed. :(
Maar dat heb ik gelukkig niet gedaan. :)
Echt een goede race van Jurgen. :}
Hij moest er wel flink voor pushen, want hij maakte wel een paar foutjes. (en dat zijn we niet van hem gewent)
Nu moet hij nog even zijn starts oefenen, en dan is hij klaar voor Assen })
 
Echt mooie race. Hij was aan het einde van de race sneller als Fujiwara dus met een goede start kan hij die misschien ook bij blijven. Die R6 liep echt mega hard op t rechte stuk, mooi toen hij er 3 in 1 klap inhaalde :9~ .
 
Ja echt een super prestatie!!
Haha zo heeft ie mooi even de critici de mond gesnoerd die Jurgen al weer hadden afgemaakt! }) Van P16 naar P3 HIEEEEHAAAA :}

Kan een mooi seizoen worden!!!
 
Zag er goed uit, heb op het puntje van m'n stoel gezeten :} Jihaaaaaaaaaa zo mogen er meer komen. Maar dan wel 1 of 2 plaatsjes beter *D
 
Z'n start was echt 100x niks, maar dat heeft hij in het verloop van de wedstrijd zeer zeker weten recht te zetten. Zondermeer een goede prestatie.
 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Jurgen is cool! :} :} :}

De 1e onverwinning komt dit jaar hoor!
 
Superbikes was ook de moeite van het bekijken waard, zeker de 2de manch. Enne een van m'n All-time favourites op het podium: Franky #7 :}
 
Z'n start was echt 100x niks, maar dat heeft hij in het verloop van de wedstrijd zeer zeker weten recht te zetten. Zondermeer een goede prestatie.
Niet zo bescheiden Ed,super wat tie liet zien.Nu nog leren starten met een R6..en hij kan nog veel moois laten zien dit jaar :P
Ik geloof niet dat hij had gewonnen als hij wel goed had gestart,maar die 2de soes had die ook ingepakt.
 
Nog niet gezien (geen eurosport hier :( ) maar mijn pa heeft het als het goed is opgenomen. Vanmiddag maar ff langs.
Het is wel super iig. :}
 
sjonge jonge

zat het voor de superbikes? ik heb de herhaling gezien op bbc, maar dat wsa alleen sbk :(
 
17529



ff een piccie hoor :}
 
Jurgens verhaal van www.vdgoorbergh.com
Tjonge, mijn start was niet om over naar huis te schrijven! Ik dacht na 500 meter al dat mijn race voorbij was en dat ik uitviel met een uitgebrande koppeling... Gelukkig kon ik deze stellen (zonder verdere problemen ;-)) en nadat ik de koppeling een ronde af had laten koelen kon ik aan gaan zetten om mijn inhaalrace te beginnen. Langzaamaan ben ik naar de grote groep toegereden en je zal op TV mijn opmars door de groep wellicht hebben gezien. Tijdens deze inhaaltocht maakte ik een klein aanremfoutje en kon ik wéér opnieuw beginnen......
Op een gegeven moment lag ik aan de kop van de groep en kreeg ik Chambon in beeld - ik wist dat ik vierde lag en had echt zoiets van "als jij blijft rijden zoals je nu rijdt dan ben je de mijne" en uiteindelijk heb ik ook hem ingehaald, met de derde plek als resultaat!

Tegen het einde van de wedstrijd komt mijn sterkste punt naar boven - juist omdat ik zo constant door kan zetten win ik ten opzichte van mijn collega's die dan meer last hebben van allerlei probleempjes.

Vanochtend hadden we trouwens nog iets veranderd aan de setup van de motor en deze was erg goed, de motor liep erg goed, stuurde goed en ook de banden waren goed! Kortom, alles naar wens.

Met een betere start had ik wellicht eerder voorin mee kunnen strijden, maar Chris Vermeulen hadden we waarschijnlijk niet bij kunnen houden. Over Fujiwara ben ik niet zeker - hem hadden we misschien wel bij kunnen houden maar al met al ben ik zeker niet ontevreden met deze derde plek. Ook het team is tevreden. Het was hard werken dit weekeinde maar we hebben het goed naar ons zin gehad. Mijn verkoudheid zit nog steeds diep dus ook wat dat betreft klaag ik zeker niet dat het resultaat mijn eerste podium is!

Morgenochtend vliegen we naar huis waar ik kan gaan uitzieken......

Groeten,

Jurgen
 
Terug
Bovenaan Onderaan