Jurgen op M1

Mad V-Max

Rookie
25 okt 2003
10
0
Nootdorp
'Al met al zat ik in ronde 5 al een tijd van 1:37.3 te rijden, tot mijn verbazing was dit al net zo snel als de Kawa's, Suzuki's en Protons in de race! Met wat meer rijtijd en afstellingen (én een duimrem!) rij je er zo 1,5 tot 2 seconden af. Wat je dan ook weer gelijk in de top 8 kan brengen in de race!'

Met de clipons en voetsteunen op barros-stand.....Wat doet deze Nederlander in de supersport?? Titeltje pakken en weer terug de gp in? :] *D
 
makkelijk lullen natuurlijk...

maar natuurlijk doet ie het niet onverdienstelijk... laat hem eerst maar eens de SS titel pakken. want dat is ook nog niet zo makkelijk als hij denkt, denk ik...

Jurgen_Valencia2.jpg

het staat em wel :P
 
Staat hem zeker goed. Dat ie kan rijden staat voor mij wel vast, maar dat zijn er meer.. die dat kunnen. Nadeel voor hem is dat hij niet de jongste meer is. Anders zou ie bijv. na winst van de WK SS600 in 2004 (als hem dat zou lukken) door kunnen stromen. Nu zie ik dat niet meer gebeuren eigenlijk...
 
Staat hem zeker goed. Dat ie kan rijden staat voor mij wel vast, maar dat zijn er meer.. die dat kunnen. Nadeel voor hem is dat hij niet de jongste meer is. Anders zou ie bijv. na winst van de WK SS600 in 2004 (als hem dat zou lukken) door kunnen stromen. Nu zie ik dat niet meer gebeuren eigenlijk...
Zijn GPtijd is over....alhoewel MCwilliams is ook al bijna 40 jaar....dus het kan nog ,een terugkeer.
Maarre Yamaha zit niet op hem verlegen in de motogpklasse de komende jaren,al zie ik hem liever op een Motogpbike.

Laat hem eigenlijk maar lekker in de SS rijden,weten wij zeker dat hij voorin rijd :9
 
mja , als rossi met zn reet op zo'n yamaha zit en die kan er op meekomen in de top ( ik zeg als) , dan zou jurgen op zo'n yamaha toch ook wel goed moeten kunnen presteren...

ik zou em in 2005 graag op een yamaha zien in de motogp klasse *D
 
Dat is wel een erug mooi plaatje :}

En hij kan zeker rijden, dat laat ie hier maar weer es zien!!
 
Dat jurgen kan rijden weten we. Even voor de volledigheid.

Jurgen_Valencia1.jpg


Jurgen_Valencia3.jpg


Jurgen_Valencia4.jpg


Jurgen_Valencia5.jpg


Toch hoop ik op een zitje voor Jurgen in 2005 op een (tegen die tijd winnende)M1.
 
Mocht 'ie willen.......


Heb jij overigens alleen de helm van Spencer of heb je ook zo'n rotkop?

[me]Tr@x die ooit eens iets heeft gehoord over kaatsen en de bal kunnen verwachten... :+
[/me]


Btw, mogen we je ook nog eens op dat andere forum begroeten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan