Just me

Motorleus

Rookie
20 feb 2009
2
0
Amersfoort
Hallo daar,

Maar weer een forum waar ik me bij aansluit, maar deze keer het eerste motor-forum (doe ook wel wat met fotografie waarvoor ik op meerdere forums zit). Ben al een paar jaar geleden geregistreerd maar door een verbroken relatie destijds gestopt met lessen. Inmiddels in het bezit van een motorrijbewijs en vandaag het roze papiertje (stukje plastic) afgehaald.

Momenteel ben ik nog motorloos en dat was ik ook ten tijde van het aanmaken van mijn nick....vandaar de naam. Nu dus volop aan het kijken naar een geschikte fiets en ik heb nog niet direct een heel concreet idee.

Vanwege verhalen over het rijgedrag, en het feit dat ik heel hard gaan toch minder interessant vind dan gedacht, zit ik te denken aan een SV 650. Heb op marktplaats al een paar leuke gezien maar moet nog wel effe de financiën in de gate houden. Voor de kenner: zijn er zaken waar ik rekening mee moet houden want ik zie een mooie met 30.000 op de teller en een andere met 6.000 op de teller voor de zelfde prijs uit het zelfde jaar.

About me: woonachtig in Amersfoort, 32jr. en gewoon lekker aan het genieten.

Meer info? Gewoon vragen.

Groeten,
Erik
 
:W Erik
full
Gefeliciteerd
met het behalen van je Atje :]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan