Santtu Pikkarainen
MF veteraan
Tja...in die betreffende brief wordt:
1) Eerst al voor 100% zekerheid beweerd dat de ondertekende 1.1 daar niet te hard heeft gereden en 1.2 dan daarop bovenop ( ) daar helemaal niet heeft gereden ( )
2) En als "1" wel voldoet, dat dan de apparatuur op ALLE mogelijkerwijs niet aan de technische eisen voldoet.
(We praten hier over een vast staande flitspaal)
Ja hoor, waar zijn we mee bezig?
Nu wil ik echt niet zeggen dat ik nooit te hard rijd, integendeel.
Wie gaat er nu 80 rijden? Het wordt alleen maar erger: men gaat 70 rijden bij flitspalen om er zeker van te zijn dat ze niet hoeven te betalen
Ik wil geen flame starten, maar ik wil toch even kwijt:
Als jij weet dat je te hard rijd en je wordt gepakt, ben je gewoon de ***. Klaar.
En als diegene dan beweert dat je dat makkelijk terug kan verdienen mbv een gegenereerde brief ivm 10 boetes, okay.
Maar dan ben je ten eerste dom bezig, alleen om dat je die 10 boetes al hebt en dat je die palen (daar hebben we het nog steeds over) niet ziet.
En tuurlijk zijn die boete's van tot max. 25 a 30 km kinderachtig en alleen maar geldinbrengend. En tuurlijk kan je je daar tegen verzetten, maar niet op deze manier.
(Bij Rijdende Rechter: Een persoon beweert hoog & laag dat ze op een plek niet geweest was, maar wel een boete heeft gekregen. Wil perse de foto zien.
_Uiteindelijk_ krijgt deze de foto te zien en "herinnert" deze zich toch weer dat deze inderdaad toch op dat moment daar was.
Boete betalen EN NOG meer geld kwijt ivm hoger beroep . Gewoon dom.)
Ik (nou ja, eigenlijk m'n vrouw ) ben tegen een 8 km te hard boete in beroep gegaan omdat ik de foto wil hebben en een heel klein beetje hoop dat ze door tijdgebrek te laat zijn en ik niet hoef te betalen. Anders doe ik niet moeilijk, te hard is te hard ondanks dat 8 km simpelweg geldklopperij is. Eigenlijk moeten ze bij de boete gewoon gelijk de foto doen als bewijslast, zou heel veel gezeik schelen.