Justitie kun je nu terug pesten

Tja...in die betreffende brief wordt:

1) Eerst al voor 100% zekerheid beweerd dat de ondertekende 1.1 daar niet te hard heeft gereden en 1.2 dan daarop bovenop ( |( ) daar helemaal niet heeft gereden ( :? )

2) En als "1" wel voldoet, dat dan de apparatuur op ALLE mogelijkerwijs niet aan de technische eisen voldoet.
(We praten hier over een vast staande flitspaal)

Ja hoor, waar zijn we mee bezig?

Nu wil ik echt niet zeggen dat ik nooit te hard rijd, integendeel.
Wie gaat er nu 80 rijden? Het wordt alleen maar erger: men gaat 70 rijden bij flitspalen om er zeker van te zijn dat ze niet hoeven te betalen |(

Ik wil geen flame starten, maar ik wil toch even kwijt:
Als jij weet dat je te hard rijd en je wordt gepakt, ben je gewoon de ***. Klaar.
En als diegene dan beweert dat je dat makkelijk terug kan verdienen mbv een gegenereerde brief ivm 10 boetes, okay.
Maar dan ben je ten eerste dom bezig, alleen om dat je die 10 boetes al hebt en dat je die palen (daar hebben we het nog steeds over) niet ziet.

En tuurlijk zijn die boete's van tot max. 25 a 30 km kinderachtig en alleen maar geldinbrengend. En tuurlijk kan je je daar tegen verzetten, maar niet op deze manier.
(Bij Rijdende Rechter: Een persoon beweert hoog & laag dat ze op een plek niet geweest was, maar wel een boete heeft gekregen. Wil perse de foto zien.
_Uiteindelijk_ krijgt deze de foto te zien en "herinnert" deze zich toch weer dat deze inderdaad toch op dat moment daar was.
Boete betalen EN NOG meer geld kwijt ivm hoger beroep |( |( |( |( |( . Gewoon dom.)

Ik (nou ja, eigenlijk m'n vrouw }) ) ben tegen een 8 km te hard boete in beroep gegaan omdat ik de foto wil hebben en een heel klein beetje hoop dat ze door tijdgebrek te laat zijn en ik niet hoef te betalen. Anders doe ik niet moeilijk, te hard is te hard ondanks dat 8 km simpelweg geldklopperij is. Eigenlijk moeten ze bij de boete gewoon gelijk de foto doen als bewijslast, zou heel veel gezeik schelen.
 
Op dinsdag 23 juli 2002 12:56 schreef Hrimgrimnir het volgende:En tuurlijk zijn die boete's van tot max. 25 a 30 km kinderachtig en alleen maar geldinbrengend. En tuurlijk kan je je daar tegen verzetten, maar niet op deze manier.

Welke manier dan?
 
De landverraders Gatso. Naja officieel is het dacht ik een Zwitsers bedrijf. www.gatso.nl is de nederlnadse website, maar niet alleen gatso wordt gebruikt.

Nee hoor, is het bedrijf van Maurice Gatsonius. Jawel de ex-rally rijder. Hij was het destijds niet eens met de toemalige snelheidscontrole van 2 agenten met een stopwatch. Dat was dus heel onnauwkeurig. Hij is toen begonnen met het maken van nauwkeurige snelheidsmeetapparatuur. Helaas is dat nogal doorgeslagen. Het was ooit goed bedoeld.
Misschien net zoiets als de uitvinder van de atoombom die de nobelprijs voor de vrede heeft gekregen???
Of prins Bernard die gaat jagen? :j
 
Ik heb voor mezelf 1 keer een bezwaar brief gemaakt (op basis van die van de tuftufclub) en dien bezwaar in tegen ELKE boete die ik krijg.... lekker terugpesten! En ook nog eens vet uitstel van betaling, duurt soms wel 2 maanden voordat een bezwaar wordt afgekeurd.... :+
 
Ik heb voor mezelf 1 keer een bezwaar brief gemaakt (op basis van die van de tuftufclub) en dien bezwaar in tegen ELKE boete die ik krijg.... lekker terugpesten! En ook nog eens vet uitstel van betaling, duurt soms wel 2 maanden voordat een bezwaar wordt afgekeurd.... :+


Moet je dan niet, ondanks het bezwaarschrift, eerst betalen??
 
Moet je dan niet, ondanks het bezwaarschrift, eerst betalen??

Nee, nooit :) Dit is een misverstand waar justitie waarschijnlijk heel blij mee is.
Lees de achterzijde van de acceptgiro maar eens goed door.
Je hoeft niet te betalen zolang je bezwaarschrift in behandeling is. :)
 
Ik heb voor mezelf 1 keer een bezwaar brief gemaakt (op basis van die van de tuftufclub) en dien bezwaar in tegen ELKE boete die ik krijg.... lekker terugpesten! En ook nog eens vet uitstel van betaling, duurt soms wel 2 maanden voordat een bezwaar wordt afgekeurd.... :+

Had ik ook, 25 oktober 2001 geflitst en vorige week pas betaald :+
 
Op dinsdag 23 juli 2002 12:56 schreef Hrimgrimnir het volgende:En tuurlijk zijn die boete's van tot max. 25 a 30 km kinderachtig en alleen maar geldinbrengend. En tuurlijk kan je je daar tegen verzetten, maar niet op deze manier.



R1Maniac schreef:

Welke manier dan?

Hmmmmm.... nog geen antwoord :?
 
Voor degene die het niet eens zijn met de bekeuring die ze hebben gekregen voor een snelheidsovertreding (en wie is dat niet) :j .
In het weekend stond een bericht in de krant over een webside die bezwaar voor je aantekent als je bent gepakt voor max. 30 km/h te hard :r .

Het doel is justitie op een op een pesterige manier, want zo zijn zij ook bezig, proberen duidelijk te maken dat lullige verkeersboetes de verkeersveiligheid niet verhogen. Het enigste waar ze mee bezig zijn is het spekken van de kas :j :j :j .

De pest factor blijkt wel de werken want justitie heeft 5 maanden geprobeerd om onder de bezwaren uit te komen (dit waren er al 10.000). Dit is ze dus niet gelukt en moeten alles in behandeling nemen wat ze dus klauwen met geld en tijd kost }) }) }) .

kijk maar eens op:
http://www.tehardgereden.nl

Wat een flauwe kul zeg. Ze vragen 3,5 euro om een beroepschrift voor je op te sturen. Dat kan je toch zelf????????????????.

Of zouden motorrijders niet kunnen schrijven. Je bent ook op deze pagina gekomem, dus de basisbeginselen van het schrijven beheersen jullie.

CU

DooV
 
Terug
Bovenaan Onderaan