K 1300 R accu leeg na 4 weken?

sneltrekker

Rookie
17 aug 2010
26
0
gent
Hallo, ik heb een K 1300 R gekocht , heb ook een Can druppellader gekocht maar blijkbaar heb ik deze vergeten aanleggen toen in enkele weken geleden da motor stalde.
Nu meet ik nog amper 6.4 V op de polen!

Is dit normaal?

:(
 
BMW alarm verbruikt wel wat maar niet genoeg om een accu binnen 4 weken naar 6 volt te trekken.
 
Laatst bewerkt:
ik heb niets aan liggen, toch niet dat ik er weet van heb...
geen gps, geen alarm, geen track and trace .
er zit naar het schijnt wel een rapid bike module in, maar deze doet niks als hij niet rijdt. :)
 
Raar, dan kan het eigenlijk niet anders dan dat de accu al slecht was. Het alarm trekt wel wat stroom, maar alle systemen bij elkaar is dat normaal net geen 2mA in rust. Dat moet een gezonde accu wel een maand vol kunnen houden zonder bijladen, en zonder uberhaupt onder de 12 volt te zakken.

Heb je nog garantie? Zo ja, terug naar de dealer en je probleem voorleggen. Je hebt niets aan de motor veranderd qua elektra, dus heb je mits garantie wel recht op een nieuwe accu. Secundair zou het ook wel fijn zijn als de dealer checkt of de motor ook echt niet teveel lekstroom heeft, al zou ik dit laatste alleen door een BMW dealer laten controleren als je de fiets niet bij een BMW dealer vandaan hebt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan