K 75

Status
Niet open voor verdere reacties.
aan de bovenkamer werd al voor m'n val al aan getwijfeld ;) :+

zolang ik in die rolstoel zit gaat sleutelen niet zo best,, heb alleen de accu aan de druppel gezet, om hem goed te houden.

ik begin eerst me de funtionele schade.


ff een vraag ik moet andere knippers monteren,, hoe ver lopen de kabels door ? waar zitten de stekkers ??

moet een andere broek en jas en vizier,,, maar ik ga eerst kijken bij Verheul in Vroomshoop of die nog wat kunnen doen of alles nieuw moet.
 
Laatst bewerkt:
Nee, mijn BT 45's doen alles wat ik van een band vraag. Goede grip, ook bij nat/winter, waarschuwen op tijd en een fatsoenlijke levensduur (ong. 16K achter). Dus ik kijk niet eens naar andere vrouwen, eh.. banden.

Netjes. Op m'n K75S deed een BT45 ongeveer 8000km achter. Maar dat was dan wel heel veel woonwerk verkeer binnendoor (links-rechts-gas-remmen-90graden links-gas-remmen-rechts enzovoort). Verder fijne banden inderdaad. wat ik voor op de K en nu ook op de XJ900 merk is dat de voorband gevoelig is voor cuppen. Ik heb nu bij drie voorbanden gehad dat voor de linkerkant daar last van heeft. Misschien heeft dat te maken met de minirotonde gekte in nederland. In ieder geval is ook nu weer de voorband verantwoordelijk voor aardig onrustig stuurgedrag in linkerbochten terwijl er echt nog wel wat profiel over is.
 
ik vind die BT045 niet echt vertrouwend wekkend aanvoelen zeker op nat.
al is het wel zo dat je er de normale bochten snelheden mee haald.
 
morgen voor een ingelaste controle naar het ziekenhuis, met wat geluk het gips eraf dan kan ik eerder beginnen aan m'n revalidatie ..... ( lees ook op knappen van de bmw )
 
Dat zou mooi zijn want het lijkt me nix om met dit mooie weer niet te kunnen motorrijden.
 
ContiGo.jpg


Iemand ervaringen met de Conti Go ??

lijkt me ook wel een interessante band
 
Laatst bewerkt:
Eh, ja had ik toch al gezegd?

Voor een nieuwe sinds maart dit jaar, slechte grip bij nat weer. Achter is de band wat oude en daar laten stukken loopvlak los. Geen aanrader wat mij betreft, maar wel goedkoop. Dat dan weer wel.
 
nee,, moet nog 3 weken,, kreeg wel een nieuw gips,, maar ze namen niet eens de moeite om te kijken ze geloofde wel dat het dicht is het weefsel moet ook zo lang rust hebben.. maar waar ze me geen goed antwoord op konden geven mijn been is ondanks de oefeningen heel veel vermagerd,, de zwelling is wel helemaal weg dat is wel mooi ,, maar ,, er blijft zo amper massa over op deze manier dus als het gips over 19 dagen er af is dan moet alles weer opnieuw getraind en gerevalideerd worden , door de 6 weken stil stand, aangezien ik zonder enige pijn mijn hele been kan bewegen, en op leunen ( wat ik officieel niet mag ) wat kan je dan forceren door heel voorzichtig toch iets mee te doen en zo het inslinken te beperken.....

toen het gips er af was, heerlijk m'n knie een aantal keer gestrekt en gebogen niks aan het handje ze zeiden er ook niks van....

maar ze stellen gewoon 6 weken en het maakt niet uit of ik een actieve sportieve vent vent ben van 41 of een oud wrak van 65 van een vrouw wiens enige inspanning is de afstand bediening omhoog houden bij het zappen.....

heb ze wel om een verklaring gevraagd dat het nogal duidelijk is dat beide zich heel anders herstellen,,, och was het dan...
kon ze niet tot een discussie/ verder gesprek verlokken,, had een idee als het dicht is dan de rest van de tijd met een brace dan heb ik letterlijk meer bewegings vrijheid, maar kunnen we toch inspanning en belasting reguleren.....

die brace ga ik krijgen na het gips......
nou ik ga ze houden dat het over is na het gips,

ben er de rest van de dag gruwelijk chagrijnig geweest .

uit baldadigheid heb ik van uit m'n rolstoel m'n K75 afgestoft en gepoetst,, en gekeken naar de schade,, de kabelboompje knipper hebben ook een knauw gehad,, is beschadig,, zit er ergens nog een stekker tussen de knipper en aansluiting ? of kan ik gelijk de soldeerbout gaan pakken ??

verder heb ik wel het idee dat ik hem redelijk snel functioneel wel weer op orde heb......
 
Balen zeg, maar je bent in ieder geval over de helft.

Ik durf niet te zeggen hoe het met de knippers zit, maar aangezien je toch tijd over hebt is solderen misschien wel goede therapie ;)

Nog effe volhouden en dan weer :]
 
Het lullige is,, ik kan er pas aan gaan werken als ik hem uit het hok kan halen en lopen met iets in mijn handen vast, dat duurt nog wel ff.. en ik moet hem van de bok kunnen halen en erop zetten en verplaatsen ,, motor hok is te klein om redelijk om heen te kunnen bewegen.
 
dat valt idd wat tegen iemand zou me helpen met de accu eruit halen ,, na 3 weken nog niet gedaan
heb de druppel lader er maar voor een aantal uur er aan gehangen en dan gaat het wel
 
Jammer dat je net ff te ver weg woont voor mij want anders was ik komen helpen. Tis toch een kilometertje of 75 enkele reis wat overigens geen straf is op de K100.
 
_O- Gewoon je poot stijf houden hoor! :P
Heb zelf ooit een Half Jaar in het gips gezeten. Maar kon toen gewoon met krukken lopen (knie was vrij).
Met krukken kon ik zelfs sneller dan normaal.
Weer leren lopen heeft ongeveer een maand geduurd.
Daarna nog niet aan het werk omdat mijn enkel steeds dik werd en zeer pijnlijk was zodra ik te lang met poot omlaag zat.
Na precies 1 Jaar mochten de platen uit mijn enkel. Week later was ik weer aan het werk. De platen veroorzaakten dus de pijn.
 
gaat helemaal van zelf,,, de eerste naden laten alweer los van het gips heb ze met duct tape vast gezet. als het erger word ga ik wel bellen maandag _O-

ik heb er geen platen in gelukkig ,, bij mij is het de knie.

maar een maand nodig na 6 maanden,, ik zou dan als ik het even snel doe met een dag of 4 weer kunnen lopen,,, ik moet nu ook permanent de poot omhoog dus ik loop heel weinig op krukken alleen boven waar ik niet met de rolstoel kan. heb gekneusde ribben dus krukken zijn dan niet zo favoriet , al gaat het wel beter.

maar goed ben over de helft.
 
gaat helemaal van zelf,,, de eerste naden laten alweer los van het gips heb ze met duct tape vast gezet. als het erger word ga ik wel bellen maandag _O-

ik heb er geen platen in gelukkig ,, bij mij is het de knie.

maar een maand nodig na 6 maanden,, ik zou dan als ik het even snel doe met een dag of 4 weer kunnen lopen,,, ik moet nu ook permanent de poot omhoog dus ik loop heel weinig op krukken alleen boven waar ik niet met de rolstoel kan. heb gekneusde ribben dus krukken zijn dan niet zo favoriet , al gaat het wel beter.

maar goed ben over de helft.
Ik heb meerdere keren nieuw (gips) gehad. Had op een gegeven moment van dat kunstof spul.
Dat was wat vochtig geworden en daardoor vervormd. Daardoor zat de boel knel en verging ik van de pijn. Op dat moment waren er Langzaam aan acties van het personeel in het ziekenhuis dus wilde men mij niet helpen.
Toen ik zelf het gips(kunstof) begon te slopen hielp men mij dan maar.
Toen het los was kwam men er achter dat er inderdaad een zenuw bekneld werd. Krijg je de opmerking "Dat zal wel pijn gedaan hebben" |(
Ja, ik kom niet voor niets naar het ziekenhuis!!!!!! B|

Mijn onderbeen was ongeveer net zo dik als mijn onderarm toen het gips er echt vanaf mocht.
Was dan ook flink wennen toen ik er weer voor het eerst op mocht staan. Was het gevoel erin helemaal kwijt.
 
tja soms kan je ze met de koppen tegen de muur slaan,, kan me voorstellen.

word netjes behandeld, ik heb een goede douchezak gekocht.

maar 6 maanden,,, dat is erg lang......
 
Kan een van de K guru's mij vertellen wat de maat is van de kroonplaatmoer? ik meen 36 (of was het nou 32 :X ), maar kan iemand dit bevestigen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan