k ben nieuw

ocin

Die hard MF'er
6 mrt 2004
301
1
Lemmer (frysland)
Hoi oma. :X ff weer opnieuw als dat goed is
En mf-mensen
Ff weer op nieuw melden dat ik er ook nog ben. Ik ben dus Nico. Woon in het mooie plaatsje lemmer aan het ijsselmeer.
Ik ben 22 jaar jong heb mijn rijbewijs vorig jaar september gehaald. En als eerst een kawasaki gpx bj 94 gekocht. Daar heb ik in 6 maanden tijd (garantie tijd) heel veel problemen mee gehad. Dus die heb ik toen weer ingeruild voor een aprilia pegaso bj 99. Met natuurlijk goede regeling met motoport moet ik eerlijk zeggen. (z'n goede baan heb ik nu ook weer niet) maar deze aprilia bevalt me best. Ook al heb ik 3 cilinders ingeleverd. Ik heb er geen spijt van nu nog ff plaatje van de moto in kwestie. Ik hoop dat ik het hier nog lekker lang vol kan houden maar nu eerst maar ff op vakantie. :W :W

224468-1-2-2.jpg

 
Laatst bewerkt:
Yo ik ben Nico ik kom uit het lemmer ben al druk bezig om de motor stempel te krijg ik ben echt stapel gek van motors maar ik heb braaf ff gewacht tot ik 21 ben dan ken ik meteen iets meer vermogen kopp ik weet nog niet echt wat ik wil hebben als het maar niet een race motor is mijn voorkeur ligt wat bij choppers en als je een tip hebt of een aanrader om op te beginnen laat het maar weten hoor groet de lemster fries *D
Welkom op MF
 
Yo ik ben Nico ik kom uit het lemmer ben al druk bezig om de motor stempel te krijg ik ben echt stapel gek van motors maar ik heb braaf ff gewacht tot ik 21 ben dan ken ik meteen iets meer vermogen kopp ik weet nog niet echt wat ik wil hebben als het maar niet een race motor is mijn voorkeur ligt wat bij choppers en als je een tip hebt of een aanrader om op te beginnen laat het maar weten hoor groet de lemster fries *D

Een echte motorrijder haalt 't als ie 18 is, schrikt niet terug van 25kW ;)

Zeker als je een chopperrijder bent is het onzin om te wachten totdat je 21 bent. Bij een racer wil je vermogen, bij een chopper ligt dat toch (iets) anders.

En welkom
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan