K.D. oefenen regio Den Bosch

joeltje

MF veteraan
5 dec 2001
2.368
0
Vught
Okay, Na afgelopen w.e. touren met het M-F. weet ik het zeker. Ik wil mijn knie aan de grond krijgen.

Probleem, ik wil net zo'n plekkie als de 2 rotondes waar we zijn begonnen, maar dan in de buurt van Den Bosch. Ik zie een klaverblad niet zo zitten, want dan is de snelheid meteen zo hoog....

Wie helpt???
 
Wat dacht je van de A2 af, de A59 op richting Drunen? (Bij het Datalnet kantoor) Dat is een mooie lange rechterbocht waar je best een knie aan de grond kan rijden.
Ik zit alleen te twijfelen of je daar dan ook makkelijk een rondje kan rijden om het vaker te proberen ...
 
Yep, die ken ik, maar daar is het idd moeilijk een rondje te rijden, en er is volgends mij een vangrail :(
Joh rij gewoon door naar de baars.
Dat is amper een kwartiertje rijden.
Gewoon richting Breda rijden langs vught/haaren/helvoirt enzo en dan zie je het bij tilburg noord tegen.
K.D verzekert!
 
Wat dacht je van s'avonds bij het ecco stadion (bij het cbr dat moet je kennen).

En anders zaltbommel licht vol met rotondes.
 
Joh rij gewoon door naar de baars.
Dat is amper een kwartiertje rijden.
Gewoon richting Breda rijden langs vught/haaren/helvoirt enzo en dan zie je het bij tilburg noord tegen.
K.D verzekert!

Da's mooi, kan ik eerst warm rijden... (wel opletten voor de camera's.. I Know..)

Op maandag 25 maart 2002 11:47 schreef Wildfire het volgende:
Wat dacht je van s'avonds bij het ecco stadion (bij het cbr dat moet je kennen).

En anders zaltbommel licht vol met rotondes.

Hmm, daar ben ik eigenlijk nog nooit gaan kijken... (met examen, maar toen d8 ik nog niet aan een KD...)

Tenks All!!

Greetzzr

Joel
 
En als je zaltbommel overweegt roep dan een keer als je gaat (ik heb daar 21 jaar gewoond) ik ken zo ongeveer iedere rotonde, bocht en dijk daar in de buurt en ik kan zelf ook nog wel wat oefening gebruiken.
 
En als je zaltbommel overweegt roep dan een keer als je gaat (ik heb daar 21 jaar gewoond) ik ken zo ongeveer iedere rotonde, bocht en dijk daar in de buurt en ik kan zelf ook nog wel wat oefening gebruiken.

Check! Doe ik zeker!
 
Joh rij gewoon door naar de baars.
Dat is amper een kwartiertje rijden.
Gewoon richting Breda rijden langs vught/haaren/helvoirt enzo en dan zie je het bij tilburg noord tegen.
K.D verzekert!

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
De afslag richting Nijmegen/Rosmalen is ook lekker voor je knietje :9

Daarna snelweg af en meteen weer erop.
Die bocht ligt niet zo lekker (teveel hobbels)!
Daarna weer bij eerste afslag eraf en meteen weer erop (rotonde en meteen een bocht naar rechts en dan meteen weer de afslag richting Nijmegen/Rosmalen.

Ik kijk er althans altijd naar uit als ik terug kom van het trainen
 
Terug
Bovenaan Onderaan