K&N Filter

Bronco

MF veteraan
23 feb 2002
2.793
99
Rotterdam
Ik heb een BOS einddemper maar ben niet echt tevreden met het geluid. Nou wil ik mijn standaard luchtfilter vervangen voor een K&N filter, ten eerste vanwege zijn onderhoudsvriendelijkheid natuurlijk, maar ook in de hoop een diepere sound te krijgen.
Ik heb mijn koekblik ook voorzien van een Sebring en
daarna een K&N, en dat scheelde een behoorlijk stuk.....gaat deze story ook bij een motor op?

Moet er trouwens bij het monteren van een K&N filter ook nog geprutst worden aan de afstelling ?
 
Nou ik heb ook een bos demper en ik ben zeer tevreden met dat geluid. Tenminste niet so asociaal hard en toch mooi

Dat vroeg ie dus niet.

Het geluid zal waarschijnlijk wel anders worden ja, en ook de afstelling moet mogelijk aangepast worden. Er zijn onlangs nog meer topics geweest over K&N filters, even zoeken, staat ook een hoop info in.
 
Hmmz, ik heb een paar op maat gemaakte Henko dempers gemonteerd en daarna liep m'n fiets als een koffiemolen.

Jan Freese in Amstelveen heeft toen m'n fiets voorzien van een Dynojet Stage3 kit, ignition advancer en vier losse K&N luchtfilters.

Hij loopt nu als een zonnetje, mooi zwaar en hard geluid en ontzettend veel power onderin extra!
 
Terug
Bovenaan Onderaan