k-n filters

blackskull

Rookie
8 aug 2005
10
0
winterswijk
Ik rij een chopper suzuki gs 750 b.j. 1985 en wil daar graag de k-n filters op zetten wie kan mij vertellen welke filters maar ook welke sproeiers ik daar voor moet gebruiken.M.v.g.
 
kga morgen een laser carbonuitlaat monteren,een ovale hooggeplaatste,en kan ook een kn fiter kopen met maar 500km gereden,maar kan ik deze beiden plaatsen zonder een powercommander,die heeft hy ook nog maar wil ik niet...
 
als iemand een nederlandsse k&N filters site weet zou iemand me die ook kunne sture ik ben namelijk zelf niet zo goed in engels en weet niet precies welke ik nou zou moeten neme.

en als je ook een nederlandse site weet voor sproeiers dan zou ik helamaal te vevreden wezen.

ps ik rij met open filters.
 
kga morgen een laser carbonuitlaat monteren,een ovale hooggeplaatste,en kan ook een kn fiter kopen met maar 500km gereden,maar kan ik deze beiden plaatsen zonder een powercommander,die heeft hy ook nog maar wil ik niet...
Tja, op jouw type wordt dit heel vaak gedaan zonder PC en dat werkt prima voor de gemiddelde rijder. De praktijk leert dat het geen probleem is voor de VFR800, maar als je d'r mee gaat racen, zou ik wel voor een perfect uitgebalanceerd mengsel gaan, vanwege eventuele schade door een eventueel te arm mengsel. Optimale prestaties vragen om optimale voorbereiding.

Hier kun je verder uren over nadenken, maar als je zekerheid wilt, laten checken op een Dyno bank en slaap je d'r verder niet minder om, gewoon gaat tuffen en genieten. Ik zelf heb ook een K&N filter en zet er binnenkort een hotcam op en laat verder ook niets aanpassen.
 
bedoel je met racen op een circuit of dergelijke,doe ik niet hoor,rijd graag sportief maar het is vooral bedoeld omdat een vfr800 onder de 3000 toeren durfd sputteren in een te lage versnelling...vandaar dat ik een knn filter erbij wil plaatsen,men laser carbon ovaal heb ik net geplaatst ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan