k & n luchtfilter

Cavalcade

MF'er
4 dec 2006
63
0
Berlaar
Ik ben bezig met de ombouw van een gl650 (verlagen , verlengen, raceuitlaten enz we zullen wel zien wat het wordt) Maar vanwege de rare opstelling van de cilinders en zo ook de carbs zit ik met een probleem om de k&n kelken te zetten ( komen tegen elkaar) Nu heb ik een stuk van de originele luchtfildekast gebruikt en daar een plaat op gemonteerd zodat de filters komen recht te staan. Maar nu heb ik nog maar plaats om 1 kelk te zetten. Mijn vraag is gaat hij zo genoeg lucht krijgen (geven toch zowieso meer lucht door als de originele filter, dus mss sproeiers niet vervangen. Ik weet dat ik uit de boekjes bochten en toestanden kan bestellen. Maar de bedoeling aan deze fiets is zo weinig mogelijk after market producten op te knallen. Help mij aub dan kan ik mijn kader doorslijpen om de zit te verlagen.
 
Stratpost is ff een puzzeltje maar uiteindelijk is het duidelijk, de vraag of de doorstroom van 1 kelk genoeg is voor de hele motor. Ff rekenen of de doorstroom gelijk is aan de originele doorlaat. Oppervlak van inlaten.
 
Laatst bewerkt:
Is het niet zo dat een k&n filter meer lucht doorlaat dan een standaard filter en dat je een zelfde luchtdebiet kan krijgen met 1 k&n (open) filter als met een in een kast opgesloten originele filter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan