K&N of BMC luchtfilters voor een SP1?

SP1-Freak

MF'er
22 okt 2003
128
0
Duiven
Arie Molenaar zegt dat ik BMC moet monteren en veel andere kenners zeggen weer dat ik K&N moet monteren :? . Ik heb een PowerCommander onboard en een set Titanium Hotcams van Laser, nu nog die filters en hij kan de testbank op om supermooi afgesteld te worden. Iemand ervaringen hiermee?
 
Is precies hetzelfde, ik heb ze gehad,(heb er zelfs nog liggen)!Je verkoopt waar je afspraken mee hebt( en aldus het meest aan verdient en daar is niets mis mee)
 
Is precies hetzelfde, ik heb ze gehad,(heb er zelfs nog liggen)!Je verkoopt waar je afspraken mee hebt( en aldus het meest aan verdient en daar is niets mis mee)


Wat voor filters heb je nog liggen dan? Doe je ze weg en voor hoeveel? Je hebt ze waarschijnlijk toch niet meer nodig :X . Wel klote voor je, was wel een vette fiets.
 
Wat voor filters heb je nog liggen dan? Doe je ze weg en voor hoeveel? Je hebt ze waarschijnlijk toch niet meer nodig :X . Wel klote voor je, was wel een vette fiets.
BMC'S, breng ze naar Molenaar( krijgen ze van mij bij het wrak).
 
Wie kan mij helpen aan een set van deze filters?
Als ik mijn mijn fiets moet laten afstellen waar kan ik dit dan het beste laten doen?
 
Laat ik het dan anders formuleren:

Waarom BMC of waarom niet?

Waarom K&N of waarom niet?
Dan bel je ze toch :?
Racers zweren bij BMC,commercie slachtoffers vallen voor K&N gepromoot door die looser van een Frederiks.
Als je het ware verhaal van de history van die Dynojet banken kent,weet je wat voor een sukkel/engnek het is.Hij was helemaal niet de 1e,dat was een zaak in Ridderkerk waar hij werkte en maakte buitenom kontakt met de U.S en pikte de boel over :r
K&N had destijds ook van die fijne 'naalden' voor carb-fietsen,die sleten onder je reet vandaan!
Én ze zijn ooit eens vergeleken die filters,K&N doet helemaal geen ruk...ja anders afstellen maar power niks.Ja zeggen ze dan,je moet er wel een open-systeem bij gebruiken....AMMEHULA,da's tenminste een leuke tent :9
 
.... door die looser van een Frederiks.
Als je het ware verhaal van de history van die Dynojet banken kent,weet je wat voor een sukkel/engnek het is.Hij was helemaal niet de 1e,dat was een zaak in Ridderkerk waar hij werkte en maakte buitenom kontakt met de U.S en pikte de boel over :r
K&N had destijds ook van die fijne 'naalden' voor carb-fietsen,die sleten onder je reet vandaan!
Én ze zijn ooit eens vergeleken die filters,K&N doet helemaal geen ruk...ja anders afstellen maar power niks.Ja zeggen ze dan,je moet er wel een open-systeem bij gebruiken....AMMEHULA,da's tenminste een leuke tent :9

Verklaar je nader. Het nieuws omtrent Frederiks ken ik alleen maar via dit forum en zijn assistentie bij het blad Motor. Ben door je uitspraken nu wel geinteresseerd in de andere kant van Dynojet en Ruud Frederiks.
 
Ik ben nu ook wel benieuwt :? .
Dacht dat die Ruud toch wel de man was :} in afstelland. Of kan ik de SP1 beter naar Molenaar brengen?
 
"Ruud" is erg commercieel en adverteerd ook veel,dat wil niet zeggen dat hij dé man is!
Jij komt uit Duiven met je SP,dan ga je toch even langs R'dam even eronder heb je Strijen en daar zit Aart Nolen,is ook een oude rot en heeft met Ruud gewerkt....die kan je veel beter uitleggen wat er speelt.
www.nolenmotors.nl
is vast nog voordeliger ook,is meer een liefhebber en heeft de laatste updates op zijn bank.
Als je alles goed voor elkaar hebt,maar niet bij Ruud,dan zeikt hij je alsnog af :r wat een flapdrol.
 
"Ruud" is erg commercieel en adverteerd ook veel,dat wil niet zeggen dat hij dé man is!
Jij komt uit Duiven met je SP,dan ga je toch even langs R'dam even eronder heb je Strijen en daar zit Aart Nolen,is ook een oude rot en heeft met Ruud gewerkt....die kan je veel beter uitleggen wat er speelt.
www.nolenmotors.nl
is vast nog voordeliger ook,is meer een liefhebber en heeft de laatste updates op zijn bank.
Als je alles goed voor elkaar hebt,maar niet bij Ruud,dan zeikt hij je alsnog af :r wat een flapdrol.
Zijn dit niet je persoonlijke ervaringen. Kan me niet voorstellen dat een hoop mensen tevreden over hem zijn en dat het toch niks is.
 
Zijn dit niet je persoonlijke ervaringen. Kan me niet voorstellen dat een hoop mensen tevreden over hem zijn en dat het toch niks is.
ga maar naar jeroen vander meer hij zit voor zijn eigen en huurt een plek van motoport uithoorn en doet veel voor de racerij.
en wat dacht je van DNA filters??
 
Zijn dit niet je persoonlijke ervaringen. Kan me niet voorstellen dat een hoop mensen tevreden over hem zijn en dat het toch niks is.
nee niet echt,maar ooit 1 run gedaan en idd afgezeken zoals anderen al zeiden.Ik geloofde het ook niet,helaas.......
Mensen die gelijk tevreden zijn,weten niet beter en laten zich 'inpakken'.
 
Hoor nu ook geluiden dat een openfilterset, wat voor merk dan ook, geen enkel effect hebben op het vermogen van een SP1 '( . Het enige voordeel zou zijn dat ze uitwasbaar zijn en daardoor niet meer vervangen hoeven te worden.

Ervaringen iemand?
 
Hoor nu ook geluiden dat een openfilterset, wat voor merk dan ook, geen enkel effect hebben op het vermogen van een SP1 '( . Het enige voordeel zou zijn dat ze uitwasbaar zijn en daardoor niet meer vervangen hoeven te worden.

Ervaringen iemand?
effe logisch denken, zal ik je eens 2 km laten lopen met een prop voor je mond /neus, dan kijken of je makkelijker loopt met vrije mond/neus?
 
Dan bel je ze toch :?
Racers zweren bij BMC,commercie slachtoffers vallen voor K&N gepromoot door die looser van een Frederiks.
Als je het ware verhaal van de history van die Dynojet banken kent,weet je wat voor een sukkel/engnek het is.Hij was helemaal niet de 1e,dat was een zaak in Ridderkerk waar hij werkte en maakte buitenom kontakt met de U.S en pikte de boel over :r
K&N had destijds ook van die fijne 'naalden' voor carb-fietsen,die sleten onder je reet vandaan!
Én ze zijn ooit eens vergeleken die filters,K&N doet helemaal geen ruk...ja anders afstellen maar power niks.Ja zeggen ze dan,je moet er wel een open-systeem bij gebruiken....AMMEHULA,da's tenminste een leuke tent :9

Bespeur ik enige ontevredenheid bij je Pork ;)

Je hebt gelijk, Aart heeft mijn motorfiets ook gedaan en hij is goed.(en aardig) en je komt em nog ns tegen op de baan, ook gezellig
 
Is precies hetzelfde, ik heb ze gehad,(heb er zelfs nog liggen)!Je verkoopt waar je afspraken mee hebt( en aldus het meest aan verdient en daar is niets mis mee)


bullshit, de ene loopt beter op het ene merk en de andere op het andere merk,
de meeste zaken verkopen dus beide, dus niet waar het meeste op verdient word......

hoe kom je aan die wijsheid??????

ervaring????


greatz |(
 
Laatst bewerkt:
B.M.C. is goed
Praat uit ervaring en uiteraard krijg je er meer vermogen door.
Als je de orginele luchtfilters er uit haalt zie je wel waarom.
Zitten bijna dicht en wat wegen ze wel niet....... 5 kg stuk , ha ha
Bmc zijn makkelijk schoon te maken en opzich niet zo duur.

groet en succes @ndré
 
Hoor nu ook geluiden dat een openfilterset, wat voor merk dan ook, geen enkel effect hebben op het vermogen van een SP1 '( . Het enige voordeel zou zijn dat ze uitwasbaar zijn en daardoor niet meer vervangen hoeven te worden.

Ervaringen iemand?
Standaard luchtfilters van een SP 1-2 laten net zo´n flow door als andere filters, gewoon lekker je pleurootjes in je zak houden :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan