K&N versus Imitatie

mensen, mocht er nog behoefte zijn aan power filters, ik heb er nog vier liggen die op mn cb500 gezeten hebben en waar 5000 mee gereden is.. email me als je ze wilt..
 
Hoi,

Zal vanavond eens kijken wat ik nog aan sproeiers heb liggen, en zal er een onder de scanner leggen (printen, uitknippen, en naast je originele sproeiers houden. Dat geeft een aardige indruk over de compatibiliteit ;) )

cu,
John

Hoi,

In een topic over powerfilters horen inderdaad sproeiers: bij deze de veelgevraagde foto van de sproeiertjes die ik nog heb liggen. Zitten bij mij in een CB650 uit 1981. Ik heb ze nog in de maten 95, 102.5 en 106.

Ik heb er zelf 107 inzitten, en kom van origineel 92.

full
<--- Macro fotogafie met een scanner

Voor de oplettende lezer (Roeltjeh..... ;) ) die filters die ik te koop heb, daar zit een motorfiets aan vast ....

cu,
John
 
Laatst bewerkt:
Roeltjeh: Die filters zijn imi?
Mochten het wel k&n's zijn dan heb ik wel interessen, vervangingsfilter is al besteld.. die druk ik er zowiezo in, maar deze motor is niet mn enige projectje ;)
 
John bedankt voor de scan! Maar helaas, ik heb hele andere typen sproeiers, dus dat gaat niet werken. Ik zal flipsen maar eens gaan checken, anders koop ik wel een setje om ze te ruimen, dat kan natuurlijk ook altijd!

Groeten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan