k*t 25kw! voel me een bejaarde!!

Ik beweer heus niet dat iedereen aan 50 pk genoeg moet hebben, en ja, het is best leuk om eens een 150+ pk fiets open te schroeven op een stille snelweg, maar gewoon vlot rijden komt veel meer aan op de rijder.

:Y

Helaas is dat niet stoeah als je twintig bent :+

Mwah ...toen ik twintig was reed ik in een ouwe Lada (was voor de OV-jaarkaart) ... ik was wel de enige op school met een "Russische Tank", dus dat werd ook al gauw een soort geuzennaam 8-)

Edit: ik realiseer me nu net dat mijn motor nog een jaar ouder is dan mijn eerste auto ... ik ben er in die 18 jaar niet op vooruit gegaan :X
 
Laatst bewerkt:
Tjonge man, wat een gezeik.
Ik rij nog een op brommer, en denk je dan dit ik mijzelf niet af en toe kapot erger?? Geen auto's normaal in kunnen halen enz, maar het is dus des te leuker als ik 18 wordt en ongeveer 10 keer zoveel KW onder mn kont heb. Je moet maar gewoon denken dat het op een gegeven moment beter wordt, en dan is het alleen maar leuker als je vol mag.
 
Het devies voor de TS is dus; ga lekker bochten oefenen, dan hebbie strax met vol vermogen alle kans om de grote jongens los te rijden :P
 
Ben nu 23 en rij al 5 jaar lang op 25kw (Appie rs 125cc).

Waarom ik geen zwaardere heb? geen geld :9 Ben nu hard aan het sparen *D

200 met een 25kw machine? volgens mij is ie dan geen 25kw.

Dacht dat de snelste 25kw machine rechtstreeks uit de fabriek 169km/u gaat.
Dacht dat dit een Honda NSR 125cc was. Maar goed correct me if I'm wrong.

Ik trek met mijn motor toch in 5 sec naar de 100 en 5 seconden daarna zit ik op 160, de top van de machine. Je kunt gooien en smijten met dat ding door de bochten dus dat is ook leuk.

Wordt er regelmatig uitgereden door 1000cc supersports. Het mooiste van allemaal is dan dat bij het volgende stoplicht die gasten altijd zeggen: kolere wat gaat dat nog hard hé 125cc.

Maar goed zoals al eerder gezegd je hoeft maar even wind tegen te hebben of een passagier, als je op de snelweg rijd, en inhalen is een pain in the ass.
 
Ik ben 25Kw af, maar rij het nog steeds (heb er wel een zwaardere motor naast, maar das zonde om die te gebruiken voor woon-werk) op mijn 250je.
Ik heb er ook 2 jaar met plezier op rondgereden en ook in de Ardennen. Nee hij is niet zo snel als volvermogen, zwaardere motoren, maar ik heb er enorm veel plezier mee gehad. Elk weekend dat ik in de Ardennen kwam, ging het steeds beter en harder en kon ik andere beter bijhouden (oké als ze echt aan het gas hangen heb ik pech, maar who cares :? ). Ik heb heel erg veel geleerd op mijn fietsje en vind het nog steeds heerlijk om op te rijden en op de snelweg heb ik echt geen moeite om een auto in te halen (165 top). Ik denk dat jij dan gewoon iets verkeerd doet :+
 
vroeger leerde je nog echt rijden met 6,3

kreidler1es.jpg
 
Sorry, maar je heb toch wel één van de beste 25kw motoren onder je reet zitten.

En nog klagen :? Ik weet ook niet wat jouw dagelijkse routes zijn, maar ga eens wat dijkjes nemen, kleine bochtige weggetjes etc...Bedoel 25kw is inderdaad boring rechtuit, dus ga dan ook :]
 
Idd Hard rechtuit rijden kan iedereen, maar hard (en veilig) een bocht nemen is een kunst.

en als je wil racen, schrijf je je in bij de CRT voor de Vobis cup (bestaat dat nog?)
 
ja maar dan had je wel een aantal ook oudere fietsen mogen rijden zonder te moeten terugtunen ;) zoals en gs en een er5 of een cb500 en dat scheelt veel in de prijs. CBR 600 f erg leuke fiets, maar pas vanaf 98 terug te tunen officieel. beetje jammer want voor veel starters te duur. om een voorbeeld te noemen van hoe je keuze is beperkt, zeker als je wat minder geld hebt.

en over dat terugschakelen op de snelweg :P dan zit ik met 140 zwaar in t rood als ik probeer terug te schakelen :+ rij 12000 toeren bij 140


pssst, een cbr600f is al veeeel eerder officieel te knijpen (vanaf 1993) :)
 
Godv&*()%# ....

Even lekker rijden...

Afgelopen woensdagavond tuf ik lekker over de Dammenlaan in leeuwarden..
Komt er een schitterende gele racer naast me rijden...
Ik denk: LEUK!!
Maar toen trok hij het gas open en weg wassie!!!!!!
:( |( :( |( :( |( :( |( :( |( :( |( :( |( :( |( :( |(


Vanmiddag voor 't politiebureau...
Naast een mooie blauwe SV650 met duopassagier....
Staan naast elkaar voor t stoplicht...
Groen...
Trekken samen op... ik denk: ook een 25kw!!
Totdat ze samen op dezelfde motor aan de horizon verdwijnen....
:( |( :( |( :( |( :( |( :( |( :( |( :( |( :( |( :( |(

GATVERDAMME....
Behalve dat ik het niet veilig vind...
(geen power met inhalen op de snelweg)
Is nu dus de lol er wel van af voor mij......
Hij staat binnen en komt er volgend jaar juni pas weer
uit als die rotzooi eruit kan, en ik op vol vermogen kan rijden!!
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
ik heb nu zo'n 1.5 jaar 25kw gereden en ik heb nog geen 1x zitten klagen. ik vermaak me best me met 25kw. gewoon zoveel mogelijk de snelweg vermijden ondanks alles heb ik daar zelfs geen moeite mee!!

ik zou gewoon zeggen gooit die knop in je kop om en ga genieten van het motorijden opzich. je 25kw tijd vliegt dan voorbij

hengel
 
idd niet zeiken. probeer eerst maar een echt eruit te halen wat erin zit, metname in de bochten. ik hou op mn 25 kw ook zat zware jongens bij in t korte werk. dat is toch juist de kick? maar idd, rechtdoor is boring
 
ik heb nu zo'n 1.5 jaar 25kw gereden en ik heb nog geen 1x zitten klagen. ik vermaak me best me met 25kw. gewoon zoveel mogelijk de snelweg vermijden ondanks alles heb ik daar zelfs geen moeite mee!!

ik zou gewoon zeggen gooit die knop in je kop om en ga genieten van het motorijden opzich. je 25kw tijd vliegt dan voorbij
Juist! Ik heb mijn twee jaar er bijna opzitten. En ik heb me eigenlijk nog nooit geërgerd aan het lage vermogen. Maar als je alleen maar lol kunt hebben als je andere mensen eruit kunt trekken bij het stoplicht.. tsja...
 
Ik moet nog 1 jaar. ik lach em suf, behalve op de snelweg. daar is 25kw gewoonweg gevaarlijk. geen pikkie power meer over als er zo`n blikker je snijd omdat ie je weer es niet gezien heeft.

maaaarrrr, op de dijkies :} . en vooral naar Marken... :9~

aan power heb je daar (vrijwel) niets en het stuurt heerlijk.
pak inderdaad bochies en staar je niet blind op hard rechtuit gaan.
als ik mijn Genesisje de tijd geeft sleurt ie me toch naar de 185 ;)
 
Ik snap echt niet wat mensen toch allemaal zitten te kankeren op die 25kw regel. Heb me 2 jaar lang uitstekend vermaakt op mijn RS 125! En nog steeds aangezien ik hem bewaard heb.
 
Mijn motor is begrensd op 25kW en moet nog ingereden worden... De eerste 800 kilometer moet ik een max. van 4000 toeren aanhouden (volgens het boekje) Op 4000rpm in de hoogste versnelling rijd ik maar ongeveer 90km/h. Gelukkig zei de dealer dat ik ook wel 5000rpm rijden, waardoor ik tenminste nog over de 100 kom.

Toch vermaak ik me prima, maar ik vermijd de snelweg alleen zoveel mogelijk :)
 
je kan ook motor rijden op een andere manier bekijken. misschien wel de betere manier. puur voor de fun, daar is snelheid en trekkracht niet afhankelijk van. en daar komt ook nog eens bij dat het snel optrekken op een rechte weg naar een aantal keer geen drol meer aan is. lekker toeren en een bochie op zijn tijd, dat is leuk! dus ik denk dat er aan 25kw niks mis is, maar er is wel iets mis met jouw mentaliteit! rij gewoon voor de lol...






(zolang ik er maar wel van die golfjes en andere nep-opgetunede shit uit blijf rijden! *O* :W :Y O-) )
 
als je je als een bejaarde voelt op een 25kw, dan rij je waarschijnlijk ook als een bejaarde.

met een 25kw versie kan je namelijk net zo hard de hoek om als met de gewone uitvoering. of zeg ik nu iets nieuws? :P
 
wat een gelul allemaal zeg, ik heb ook een 25Kw en ik heb zo ongeveer de zwaarste motor denk ik voor een 25Kw blokkie!!! 240 kilo wegende deauville, ik heb nergens last van, maar ja ik verwacht ook niet dat het ding strepen op het wegdek trekt als ik op vol vermogen rijdt. wel iets sneller met optrekken enz. maar niet anders dan de andere toerbuffels

je moet gewoon lekker rustig beginnen met motorrijden...wees blij dat je 25Kw rijdt, want uit jou verhaal had je allang tegen een boom willen hangen...je leert toch ook niet eerst in een boeing 747 vliegen alvorens een spitfire te gaan vliegen... :W

sprintje trekken??? hehehe mijne is op 7 seconden op de 100 en de jouwe?? lekker boeiend man...
don't worry, be happy!!! :]
 
Mijn motor is begrensd op 25kW en moet nog ingereden worden... De eerste 800 kilometer moet ik een max. van 4000 toeren aanhouden (volgens het boekje) Op 4000rpm in de hoogste versnelling rijd ik maar ongeveer 90km/h. Gelukkig zei de dealer dat ik ook wel 5000rpm rijden, waardoor ik tenminste nog over de 100 kom.

Toch vermaak ik me prima, maar ik vermijd de snelweg alleen zoveel mogelijk :)

wat voor fijngevoelig naaimachine-tje heb jij aangeschaft???

ik zit met mijn deauville gewoon op de 130 5000 toeren voor inrijden...
boekje zegt hier ook nix over...net als de verkopert. O-) O-) O-) O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan