k*t ervaring met dealer...

Wees blij dat die gozert een echt proefritje maakt, bij monteurs slaat die nooit af hoor en zeker niet bij een proefritje van een kilometer. Als iemand voor de tweede keer terug komt dan wil je toch alles uitsluiten.
Die lege tank is slordig maar om daar nou de kwaliteiten van die winkel aan af te meten vind ik ook slordig.

Ik begrijp dat de blik die je beschreef erger was dan die hele storing... moet je gewoon tegen hem zeggen, als opbouwende kritiek, goed voor hem en toekomstigge klanten. :)
 
Hopelijk heeft ie niet te hard gereden.

Hoezo? Jij kan bewijzen dat je motor daar was voor reparatie en dus mag dan de monteur of zijn baas de boete betalen. Dat zou helemaal mooi zijn...


Maar ik ken je gevoel als vrouw niet serieus genomen te voelen. Ik heb dat ook ooit bij een dealer ondervonden. Alsof je een dom kuiken bent, zo behandelen ze je. Daar ben ik snel weggegaan. Als ik mijn huidige dealer MotoPort Zelhem bel en ik zeg mijn naam weten ze het meteen: "O ja, jij met die rode R6" :} :) En zo kan het dus ook!!


CAT
 
Kunt van een monteur die de hele dag tussen de motoren zit toch niet verwachten dat ie van blijdschap en enthousiasme opspringt als ie jouw ninja moet afstellen.Ken monteurs zat die niks om motorrijden geven en toch goed hun werk doen.
 
en trouwens, naar wat ik van de monteur heb begrepen is hij ermee naar huis gereden. Geen idee waar die gozer woont.

Ik vind het alleen zo jammer dat iedereen de slechte service maar op de koop toe neemt....

Pfffff! als dat alles is. En dan hier je gal spuwen,had je beter bij je dealer kunnen doen. Dan had je ook vast je tank wel weer vol gekregen. :Z
 
nou, ik vind dat je netjes bent geholpen! die paar liter benzine is het einde van de wereld niet, maar dat is mijn persoonlijke mening! ik lees wel een aantal positieve acties van de dealer, en maar een klein negatief puntje; de tank is leeg.

Ik denk als die dealer dit zou lezen, hehoorlijk teleurgesteld zou zijn dat jij er zo slecht over denkt!
 
Het is natuurlijk wel goed dat ze het hebben gefixed maar om hem nou af te leveren met een lege tank is natuurlijk ook weer sh*t!

Zou idd gewoon de garantie periode daar doen en dan naar een dealer gaan waar je meer vertrouwen in hebt en waar ze meer intresse in de motor/het probleem tonen!

Heb je geen piccie van je motor trouwens, ben wel benieuwd 8-)
 
Nee was bij Gert Altena Motoren in Kamerik (Utrecht)

En ja, misschien is het wel een gezeik over dat kleine puntje (brandstof), maar hij moest die motor wel gratis repareren want dat viel nog onder de garantie..... Maar ik vond de gehele service daar niet goed. Zowel de eigenaar als de moteur kwamen ook ontzettend ongeinteresseerd over. Net alsof het ze maar weinig kon schelen. Is gewoon ronduit jammer.
mijn mening is de volgende als ze 100 kilometer met je motor proefrijden dan is je klacht wel degelijk serieus genomen !!! en opgelost naar later blijkt....

iedereen heeft het over niet netjes !? ( dat zou zo zijn als er opzet in het spel is/was maar daar lijkt het hier niet op ) in dit geval heeft de monteur van jou dealer niet gekeken hoeveel brandstof er nog inzat nadat hij er 100 km mee heeft proefgereden.

echter, hij weet niet hoeveel kilometers jij al met deze tank gereden had en dat er dus niet zoveel benzine meer inzat, dit had je ook even kunnen melden van te vooren en ik denk dat de monteur dan gelijk even wat benzine erbij had gedaan want die jongens lopen ook niet graag !!
 
Nee was bij Gert Altena Motoren in Kamerik (Utrecht)

En ja, misschien is het wel een gezeik over dat kleine puntje (brandstof), maar hij moest die motor wel gratis repareren want dat viel nog onder de garantie..... Maar ik vond de gehele service daar niet goed. Zowel de eigenaar als de moteur kwamen ook ontzettend ongeinteresseerd over. Net alsof het ze maar weinig kon schelen. Is gewoon ronduit jammer.

Ze zijn inderdaad een beetje apart in de communicatie maar komen wel hun afspraken na.

Heb ooit op de motorbeurs in Utrecht een leren broek gekocht alleen handen ze hem op de stand niet meer in mijn maat (op zondag) maar mocht tegen dezelfde (zeer interessante) prijs de week erop hem in hun winkel alsnog komen halen.

Bonnetje mee gekregen voor de afgesproken prijs en de zaterdag erop naar hun toe. Bleek die broek (die ze daar gewoon in de winkel hadden hangen) meer dan 2x zo duur te zijn. Had de medewerker op de stand een foutje gemaakt met het prijzen. Heb hem toch van Gert meegekregen voor de afgesproken prijs; afspraak=afspraak :} (al wastie nie echt blij)
 
Een gerantie geval is nooit leuk en kost altijd geld!!
en er was vast wel een oplossing gevonden voor die BIJNA lege tank!!!!!!!
 
Een dealer heeft mij een keer een klote streek geleverd.

Kwam daar voor het kijken naar een 2e hands motortje...
Zag een mooie Suzuki Bandit 600 staan.

Proefridje gemaakt.... was allemaal perfect.

Dus.... ik gelijk aangegeven dat ik hem wilde kopen.
Dus de papieren ingevuld en alvast iets vooraf betaald. En ik dacht dat het rond was.

Belde die l*l mij een dag later op dat hij de motor niet meer wilde verkopen aan mij en dat hij hem aan een ander verkocht heeft en dat ik mijn geld op kon komen halen.

Dus..... nu rijd ik nog steeds rond op mijn Suzuki GS500-tje
 
Hey Marijke,

het zit zo te lezen nog niet echt mee met je motor. Met mijn motor heb ik ook alleen maar pech gehad tot nu toe. Inmiddels heb ik 117 probleemloze kilometers op de klok staan en ik heb het gepresteerd om in 10 maanden maar 500 kilometer te rijden. De motor heeft bij wijze van spreke meer bij de handelaar gestaan dan bij mij.

Hopelijk blijft de motor het goed doen vanaf nu, want er komen weer mooie dagen aan. Ik ben benieuwd hoe de motor er in het echt uitziet (op het plaatje zag hij er goed uit)!

mzzls
Dick
 
Tja, ze hadden je natuurlijk netjesser moeten behandelen, en ook wat benzine erbij moeten doen als ie zover leeg was,
maar benblij dat ze gezegd hadden dat ie op reservestond.

een vriend van me had zn cbr voor een beurt weg gebracht, later toen ie m op had gehaald, stond ie na een km of zeven stil, en ja inderdaad, hij stond al op reserve, dus was helemaal leeg! terwijl hij zeker wist dat de motor van te voren NIET op reserve stond!
het probleem was niet dat ze de tank hadden leeg gereden, maar weldat ze het dus niet ff gemeld hebben!
 
Een dealer heeft mij een keer een klote streek geleverd.

Kwam daar voor het kijken naar een 2e hands motortje...
Zag een mooie Suzuki Bandit 600 staan.

Proefridje gemaakt.... was allemaal perfect.

Dus.... ik gelijk aangegeven dat ik hem wilde kopen.
Dus de papieren ingevuld en alvast iets vooraf betaald. En ik dacht dat het rond was.

Belde die l*l mij een dag later op dat hij de motor niet meer wilde verkopen aan mij en dat hij hem aan een ander verkocht heeft en dat ik mijn geld op kon komen halen.

Dus..... nu rijd ik nog steeds rond op mijn Suzuki GS500-tje
En dat heb jij zomaar z'n beloop laten nemen :?
 
Onbegrijpelijk dat veel mensen dit soort service als normaal accepteren en daarbij laten doorschemeren dat je zelfs blij moet zijn als je zo wordt behandelt :? :? Je moet m.i. dan wel heel erg afhankelijk zijn van een dealer.

Ik was weer even naar binnen gelopen voor een goed gesprek. B|
Het is waarschijnlijk door dit gedrag dat ik nooit meer naar een dealer ga....

En Marijke, idd nooit meer naar toe gaan en de eerst volgende die zoiets probeert gelijk even opvoeden.
 
Ik zou een klant die zo reageert niet als klant willen.

Wat voor werk doe je zelf Marijke? O, je studeert |(
 
ik vind niet echt dat je zo slecht beahndeld bent en zie al helemaal niet in waarom je je zo druk maakt. Je hebt toch een paar liter gekregen, en 100 km is tenminste een testrit, ze wilde gewoon zeker weten of het goed was.
Nou niet meer piepen en lekker :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan