K*T, ongeluk met m'n brik gehad

JohnK6

MF veteraan
24 apr 2002
5.705
7
zwolle
Nou ja zoals de titel het al zegt, ongeluk met m'n gekoesterd brikkie gehad, achterop een auto met aanhanger geknald '(

Man geeft richting aan dat hij af wil slaan, ik let een seconde niet op en moet vol in m'n remmen, maar afstand was al te kort dus knal met een gangetje van 30-40km/h achterop de aanhanger(kom hem er niet links of rechts langsturen :( ) en glij onderuit, gelukkig lette de achteropkomende koekblikrijder goed op en stond optijd stil :) .

Pfff ik stond op woest op mezelf trek m'n brik weer rechtop(hmm die 230 kilo wegen dan ook ff niks, en zet hem ff aan de kant van de weg, aaargh er loopt allemaal olie uit, blijkt dus er een gat in mijn blok is geschuurd(in dynamodeksel))

Tank is nu een en al deuk, knipperlicht links kapot, m'n schakelsetje is krom, koplamp staat er scheef in, en ik vermoed dat m'n voorpoten ook krom zijn van de klap(ze veren nog wel soepel dus misschien is er nog hoop), ook moet ik nog kijken of m'n racestuurtje nog recht is

Brikkie staat nu van de schrik te bekomen in de schuur, en ik wordt alsmaar stijver :S, maar gelukkig zonder lichamelijke schade vanaf gekomen,wel koppijn dus ff wat rustiger aandoen, maar hulde aan shoei en MQP


hier een paar piccies:
vooraanzicht motor
motor6.jpg

tank van bovenaf
motor5.jpg

tank vanaf zijkant
motor4.jpg

aaaaaaaaaaaarggghhh olie ;(
blok4.jpg

gat in blok
blok1.jpg

wat dichterbij
blok2.jpg

je ziet de dynamospoel door het gat heen zitten
blok3.jpg

m'n schakelsetje, voetsteun krom '( , maar geluk bij een ongeluk wel samen met m'n duostepje m'n orginele uitlaten beschermd.
voetsteun.jpg

helm nog geen jaar oud '( , maar wordt wel vervangen.
motor2.jpg



[edit] gelukkig heb ik thuis nog 2 reserveblokken liggen, dus het dynamodeksel is geen probleem *D [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Klote!!!! Is dat gat niet dicht te lassen? Gelukkig heb je zelf nix. Suc6 met het opknappen van je brikkie of gaatie nu de deur uit?
 
K.. john :(
is het te repareren?

sterkte.
gelukkig was mijn planning om van de winter hem helemaal uit elkaar te halen, dus heb al diverse reserve onderdelen liggen, heb een tank bij de spuiter liggen, die ziet er perfect uit en is bijna klaar.

gelukkig heb ik verleden jaar nog 2 motorblokken gekocht, dus heb hier gelukkig dat deel van het blok liggen.


Op zaterdag 06 september 2003 17:22 schreef Redline Rider het volgende:
Klote!!!! Is dat gat niet dicht te lassen? Gelukkig heb je zelf nix. Suc6 met het opknappen van je brikkie of gaatie nu de deur uit?

neee het brikkie blijft, wat er ook gebeurd, ik hoop alleen dat m'n voorpoten nog recht zijn want die heb ik hier niet liggen.
 
Balen man. Kan zijn dat als je bouten waarmee je voorvork vast zit aan de kroonplaten losdraait, hij vanzelf weer recht springt. iig succes met het opknappen.....
 
Klote man.
Gelukkig heb je zelf niks (wel effe die koppijn in de gaten houden)
Brik ziet er niet best uit '( Wordt een hoop werk.
 
Shit zeg echt kl*te, jammer van die tank vond dat juist zo'n mooie kleur ;(
Maar zo'n dynamo dekseltje is toch nog wel te vinden bij vehikel en misschien ook nog wel een mooie tank (vehikel oldtimer beurs http://www.vehikel.com/nl/agenda_index_nl.html).
Nou maar goed dat je er zelf zo goed vanaf bent gekomen :)

Sterkte met je brik.
Mzzl Koenta Kinte
 
Hee das niet zo best John, als je poten echt stuk zijn, heb ik vandaag bij Roukama nog een setje in mijn handen gehad. Had ik het geweten dan had ik ze mee genomen, Geloof dat Mark hier toch al heen zou komen morgen, dus dan was dat geregeld. Maar ja dat is achteraf. Roukama heeft igg. een aantal setjes staan. Check igg je kroon platen, die waren bij mij toen ook naar de klote.

Suc6 en tot 5 oktober
 
Zwaar klote John, jammer hoor maar je hebt wel de juiste spirit, hij komt er wel weer bovenop. !!Brikkers Rule!! Gelukkig heb je niets noemenswaardig. Als je straks maar wel goed oplet he met dat nieuw gespoten spul d'r op.
 
ahhhhhhhhhhhhhhh klote man!

gelukkig zelf er niks aan overgehouden! maar het blijft erg vervelend!

succes met het herstel (van jezelf en je motor)

groeten Ramón
 
John balen man!En zeg/typ maar rustig KUT als je KUT bedoelt,want iets anders is het niet en de gemiddelde brikker is van KUT niet onder de indruk (zo genoeg geKUT) :+
Sterkte met het herstel, zowel persoonlijk als de brommert!
Tot OBT 5 man! :+
 
Auw dat doet zeer,gelukkig heb je genoeg reserve spullen zodat de schade beperkt
blijft.
 
ff nieuw kappie erop en als je vorkpoten nog recht zijn gas derop :)

gelukkig mankeer jezelf niets ,

cu 5-okt
 
AAAAAAAAAAAHHHHHH John wat maakie nou?? Liep er een leuke vrouw langs misschein :P . Balen balen balen, maar gelukkig zelf nog heel...

Succes met herwederverbouwen dan maar! :)
 
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Wat jammer voor je! Zelf glukkig nagenoeg onbeschadigd, las ik.
Da's mazzel.

Heeeeel veeeeel succes met de wedergeboorte van je machien!

Denkje dattie het op 5 okt weer doet?
 
Klote man... Zo zie je maar, die ene seconde niet opletten...
Gelukkig heb je die reserveblokken inderdaad nog, dus kan je mooi meetoeren met de obt...

Maar het hangt in de lucht denk ik, vanavond ook bijna mijn GS kortgereden.. Zit nu nog trillend een pakje Camel erdoorheen te kachelen..

Succes met de wederopbouw!
 
Kl*te, man. '(

Erg zonde, dit. ;( Gelukkig heb je zelf niet al te veel.

Succes met het opknappen van je brikkie en sterkte met de spierpijn.
 
Zwaar klote John, jammer hoor maar je hebt wel de juiste spirit, hij komt er wel weer bovenop. !!Brikkers Rule!! Gelukkig heb je niets noemenswaardig. Als je straks maar wel goed oplet he met dat nieuw gespoten spul d'r op.

:^ Succes met de wederopbouw van je brik, en gelukkig ben je zelf er nog goed vanaf gekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan