K*T, ongeluk met m'n brik gehad

John sterkte jongen! Erg klote...
Voor die vorkpoten kan je ook naar Siccama, wilde je toch al eens heen ;) Bel/mail me dan, gaan we samen :)

editL Gelukkig zijn die zeldzame pijpjes nog heel! :)
 
Aiiii, da's idd K*t! Zonde van je mooie bike. Gelukkig dat de schade relatief meevalt en dat je genoeg onderdelen hebt liggen (er van uit gaande dat de vorkpoten nog recht zijn...) Heb je de grond hard geraakt met je helm? Anders misschien even langs de dokter? Kleine hersenschuddingen zijn ook niet bepaald relaxed om zomaar aan je voorbij te laten gaan.

Succes met alle opknap-perikelen!
 
Hej John!!! Wat klote zeg!!! :( :( :(

Ik hoop dat de reparaties beetje meevallen, maar je cb ziet er aardig toegetakeld uit :(

Succes
 
Lullige toestand kerel. Hopelijk ben je zelf niet al te zeer beschadigd. Blijven buigen en strekken die knieen en ellebogen hoor, bij mij is het alweer bijna over.
 
Zo'n gat is te lassen(zei de gek die hetzelf ook heeft 'laten' doen....)
 
Shit....dit doet bijna nog meer pijn om te zien dan een goed in elkaar geroste nieuwe sportbike....
 
da's niet leuk rijden met kromme voorpoten. verder kom je met ducktape een heel eind al voor de eerste km hoop ik voor je :9

succes met bouwen!
 
Hey John, ik hoef maar een paar dagen niet op MF te komen en dan flik je dit ineens! Zo aan de foto's te zien is de schade redelijk beperkt gebleven. Ik was heel even bang dt je gerestaureerde tank d'r op zat... Zijn je zijkappies nog heel? Zo ja, dan mag je smane met de pijpjes de hemel behoorlijk prijzen :) (buiten je eigen veiligheid natuurlijk :) ). Maar goed: zie het niet al te somber in: een perfect tankje ligt op je te wachten en je onbetaalbare pijpjes zijn nog heel. Is dat remscahkelsetje onherstelbaar vernield?

Succes met de herstelwerkzaamheden iig!
 
Veel suuk6 John!

Jammer zeg, maar wel zo handig dat je al wat reserveonderdelen had liggen.. :P
 
Met alles hierboven :^

Sterkte John .
Zo'n val is een van de dingen die we niet willen meemaken.
Zelf niets is belangrijkste .
CB komt wel weer goed.
 
Sterkte! Is je rearset nog te redden? Vond die Raask rearset wel errug mooi staan!

zou zonde zijn.

Succes met wederopstanding van jouw en je CB
 
Ongeveer 10 dagen geleden reed mijn zoon achter een sportwagen welke plotseling moest remmen.
Hij lette een seconde niet op en kon niet meer remmen en raakte de auto nog net op de linker hoek met 30-40 KM/U.
Deuk in tank knipperlichten kapot linker zij deksel van blok gescheurd waardoor de olie op de weg liep.
Vorkpoten krom kuip + koplamp aan stukken.
Hij loopt loopt nog mank en heeft wat kneuzingen en schaafwondjes maar is er verder goed van af gekomen.
Misschien heb je hier iets aan onder het motto"gedeelde smart is halve smart".
Sterkte en geluk bij het zoeken naar nieuwe onderdelen :)
 
Shit man, echt balen. Gelukkig had je de "nieuwe" tank er nog niet opzitten. Beterschap gewenst voor bestuurder & fiets.
 
Dus ik moet voorlopig in mijn eentje de brik-reputatie hier in het Oosten hoog zien te houden... ;( '(

Sterkte en succes met de reparaties.

Mocht je nog onderdelen nodig hebben, vergeet dan niet dat er naast Roodeschool ook slopers in Delden en De Lutte zitten! Sjaap propageert die in Roodeschool altijd, dus daarom vul ik het lijstje maar even aan. })
 
Op dinsdag 09 september 2003 12:32 schreef Tarwetijger het volgende:
Dus ik moet voorlopig in mijn eentje de brik-reputatie hier in het Oosten hoog zien te houden... ;( '(

Hoezo, en ik dan?!Of zijn Triplelaars niet interessant? :?
 
Zonde man serieus klote, ff een tip zorg dat je blok inwendig eerst super schoon is, (alu enzo) ik heb met dezelfde motor zo'n zelfde schade gehad, bleek er toch nog wat alu zooi achtergebleven en dat is uiteindelijk in 1 van de olie kanaaltjes terecht gekomen naar de nokenas, resultaat een paar kromme kleppen en een gebroken nokkenas.

Sterke met de herstel werkzaamheden.
 
klote voor je john '( wel handig dat je achter op een aanhanger knalt, kan ie je gelijk met motor en al thuis brengen })

yep dat heeft deze dus ook gedaan, hulde aan die man verder :P .
Op dinsdag 09 september 2003 12:32 schreef Tarwetijger het volgende:
Dus ik moet voorlopig in mijn eentje de brik-reputatie hier in het Oosten hoog zien te houden... ;( '(

Op dinsdag 09 september 2003 16:53 schreef TripleXS het volgende:
Hoezo, en ik dan?!Of zijn Triplelaars niet interessant? :?


jullie moeten samen de reputatie omhoog houden :P , hopelijk brik ik over ruim 2 weken ook weer rond :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan