K*t steentje...

mielclaessens

Die hard MF'er
21 mrt 2003
321
0
Maastricht
kom ik net terug van even lekker 80 km rijden..... zie ik ineens een witte plek aan de zijkant van mijn tank..

ik kijken en schrikken... allemaal krassen..

zat er op mijn broek aan mijn knie een steentje in mijn broek.. en aangezien ik vaak met mijn knieen tegen mijn tank aan zit heb ik dus nu een plek vol krassen en zonder lak van ongeveer 5 cm2....

behoorlijk klote dus!

hoe ga ik dit aanpakken??? tank opnieuw laten spuiten? motor is uit 2002 dus wil het wel mooi opgelost hebben (tegen lage kosten want heb weinig geld helaas...)...

wie helpt mij??

das voor de 1e geleden schade ok dan.... maar ik weet dus dat het ooit gefixt moet worden en dan kan het beter nu goed gebeuren, dan heb je er later ook minder kleurverschil bij lijkt mij zo..

dat is janken '(

ik zou idd wat minimistress zegt, van die stickers kopen.
tank opnieuw spuiten lijkt me ook geen optie...

heb ik ook gehad. Door waarschijnlijk zand of iets dergelijks ineens behoorlijke krassen aan de zijkant van mijn tank en die is nog zwart ook, dus dat zie je. Ik heb de tank wel opnieuw laten spuiten, bleek alleen de blanke lak beschadigd te zijn. Dit koste me 75 euro. Daarna heb ik gelijk maar doorzichtige folie erop geplakt, omdat ik dit niet weer wil hebben.

bekijk dit maar....... is echt ENG!

dat dit kan van een steentje had ik NOOIT gedacht!
full

das voor de 1e geleden schade ok dan.... maar ik weet dus dat het ooit gefixt moet worden en dan kan het beter nu goed gebeuren, dan heb je er later ook minder kleurverschil bij lijkt mij zo..

Je eerste en deze post spreken elkaar dan een beetje tegen.
Ik denk dat je eerst de keuze moet maken: Goedkoop of goedkoop - koop = goed.

Tering, dat zijn geen krasjes meer, dat lijkt meer op het werk van een slijptol.. Als je het echt mooi wil hebben moet je het toch laten spuiten. Anders weet je voor jezelf altijd dat het erzit (onder welke sticker dan ook) en dan baal je er toch van.. Sterkte ermee.

Cobain

ja de 1e pijn is al wat gezakt...

was een behoorlijk scherp steentje...... baal nu gewoon...

maar goed, via via proberen te laten spuiten dat is de mooiste oplossing... als ik er niks aan doe dan wordt het alleen maar lelijker lijkt me...

daar gaat weer een paar honderd euro vakantiegeld helaas

Probeer anders een lakstift, als dat niks blijkt te zijn kan je em alsnog laten spuiten.

Mocht het "wel ok zijn" spaart het toch een hoop pieken uit.

Lachen jóh...dat had ik ook een keer toen ik net over een nieuw geasfalteerd stukje weg reed. Door het teer bleef dat steentje lekker plakken op mijn pak en de gehele dag krassen tegen de zijkant van de benzinetank. Ik kon het nog wegkrijgen met Commandant...maar dat van jou is wel héél extreem.

Sterkte dan maar...

Shit man, da's echt schade!

Je kan een Bagster tankhoes monteren (eventueel met tas)
Maar dan blijft de schade, je ziet hem alleen niet meer.
Het voorkomt dit soort schade trouwens wel...

zoals ze al zeiden zou ik het eens met ene lakstiktje proberen
eerst goed erop uitwrijven en later weer eens met commandant erover zpdat de lak van oud en nieuw verdeeld wordt dan krijg je niet zo snel kleurverschil
maarje moet natuurlijk wel preciesdezelfde kleurstelling pakken maar ja doro de tijd verandert die toch iets op je motor
nou ik wens je er veel sterkte mee
ik hoop dat het goed en goedkoop kunt oplossen mzzl

Gewoon laten spuiten...iedere andere oplossing krijg je spijt van....zeker als het zo'n nieuwe motor is...de kosten vallen denk ik reuze mee...heb een keer het achterzitje van mijn Duc laten spuiten (mijn vader dacht ff de motor binnen te zetten en hield hem niet meer waardoor de achterkant tegen een betonnen muur schuurde B| ) dat kostte mij 75 euro...

Ik ken een spuiter die het klusje wel wilt klaren voor 100 euri....

De prijs is incl. plamuren schuren lak en spuiten.

we hebben al contact.. ;)

ik ben aan het twijfelen of ik hem niet totaal laat spuiten in de 2004 vulcan kleuren... vind ik ook wel erg mooi!

dat donkerblauwe dan..

moet dan wel nieuwe stickers bestellen bij kawasaki maar dat mag geen probleem zijn denk ik...

Heb dus net even gebeld..,.. stickers van de striping...daar word ik niet vrolijk van... 56 euro voor 1 kant!!! dus 112 euro als ik de striping op de tank aan beide kanten wil vervangen.... not nice!!!!!

iemand andere creatieve oplossingen of zal ik de striping er af laten?

we hebben al contact.. ;)

ik ben aan het twijfelen of ik hem niet totaal laat spuiten in de 2004 vulcan kleuren... vind ik ook wel erg mooi!

dat donkerblauwe dan..

En wij maar denken dat je niet veel geld hebt.... :X

Terug
Bovenaan Onderaan