K*tzooi, geflitst

...
Ach ik las in de M&T dat een belg was bepakt met 100 km te hard of zo...

- 6 maanden rijbewijs kwijt
- 1250 euro boete
- 7 dagen gevangenisstraf in een zware inrichting!
...
gvd... deze belg hierzo durft wel es na de training tegen 220 naar huis klokken

dit gaat me door het hoofd spoken volgende keer :( ;( ;( ;( :(
 
Quote
Mag dus gozer dus lekker zitten tussen de moordenaars en verkrachters, terwijl een crimineel er meestal afkomt met een taakstrafje of zo.

Als je 100 km te hard rijd, of als je op 80km wegen te hard rijdt, vol in de remmen gaat voor een flitspaal en alsnog geflitst wordt, heb je dermate te hard gereden dat je ook een crimineel en potentieel moordenaar bent.
Op die wegen gebeuren tenslotte de meeste ongelukken.
Blablabla :Z

full
 
ikke in 1997: 's nachts om 2.00u, met 215 km/h van de snelweg geplukt. Afgerond op 80 te hard. Auto drie maanden kwijt, 3mnd voorwaardelijk met proeftijd van een jaar en 1280 gulden boete.....

Stinger hielp niet want ze reden met een video achter me.
 
Ik kreeg net een "cheer-up" mailtje van Hans-van-de-NVVM met deze kentekenplaat erop :)
(Afbeelding)

Kon een glimlach niet onderdrukken :)

/edit waarom doet dat kreng het niet..waarom kan ik plaatjes vanuit yahoo niet plaatsen?


9682.jpg


Speciale kentekenplaat voor snelheidsduivels! :+
Keep smiling superfrog! ;) ;)
 
Ja maar ik denk dat ik toch nogal wat te hard reed (gaat nogal makkelijk op een 80 km weggetje). En ik heb het ECHT niet gezien hoe hard ik reed, dus het is nogal vervelend om niet te weten :( Misschien valt het mee, maar misschien ook tegen.... En december is al zo'n goedkope maand......

ach een kleine troost, je gaat die prent niet binnen krijgen in december hoor, op zijn vroegst in januari 8-)
 
Thanks voor de reacties :)


.....ik word nu al "Bijma-flits"genoemd.. mn collega's vonden het maar WAT grappig.. Ik iets minder ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan