Die naaf is dus eigenlijk bedoeld voor een r1100gs zodat er een smartwieltje op kan.
Maar hij kan ook gebruikt worden voor andere bmw's?
Maar hij kan ook gebruikt worden voor andere bmw's?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zie ik het nu goed, dat hier een stukje weggefreesd is wat de andere vlakken niet hebben?
[~[url="http/i154.photobucket.com/albums/s262/herriechopper/naafBert_zps4cbc3939.png"]afbeelding~][/URL]
dat kan ik zo niet zeggen , is wel goed ook voor een r1100 rs , want daar komt hij van af , dat weet ik dus zeker maar voor de rest ? zoals ik hier hoor zou hij voor alle K's moeten passen ..Die naaf is dus eigenlijk bedoeld voor een r1100gs zodat er een smartwieltje op kan.
Maar hij kan ook gebruikt worden voor andere bmw's?
vlg mij moet in het gedeelte wat in de cardan valt een gat van 25 oid zitten voor de k serie. maar dat is te boren
Ja, bij mijn K75 zit in het midden van de kardanklok een moer/as, om die ruimte te geven moet er in de adapter een gat zitten,vlg mij moet in het gedeelte wat in de cardan valt een gat van 25 oid zitten voor de k serie. maar dat is te boren
wat is de spoorbreedte van jullie spannen?
die van mij ga ik waarschijnlijk toch ietsje smaller maken als ik toch de wielophanging aan ga passen(definitief maken)
zal morgen eens meten wat de breedte nu is...
zojuist weer het spanframe aan mijn BMW k gehangen.
Gemeten van midden achterband tot midden zijspanwielband is ie 1400mm
hoe breed is die van jullie?
ik ga m waarschijnlijk wat smaller maken.
Je zou ook Ed Pols platen kunnen overwegen, Ed Pols heeft deze bedacht nadat hij zelf eerst ook een JFJ verkorting toepaste, toen heette dat natuurlijk niet zo (zeventiger jaren 20e eeuw)ik ben niet zo van de goede voornemens... maar een dezer weken ga ik het spanframe en bak weer ophalen, en ga ik de BMW weer opgraven uit het houthok, waar het nu als oud vuil opgeslagen staat.
Eerste prio is nu: het span weer rijdbaar te krijgen,
Als hoofdreden: ik rijdt elke dag met mijn oude autootje (1968) naar mijn werk, op zich doet die het altijd wel, maar mocht die het eens begeven, zal ik met de motor moeten, en ik heb niet zo'n zin om met glad weer op de solo Harley te gaan.
Dus wil graag het span als back-up klaar hebben staan.
Maar natuurlijk ook voor de fun.
Dus eerst op de weg krijgen,
en dan rustig aan verder met optimaliseren,
Ik had het zijspanframe reeds ingekort, de wielophanging aangepast.
maar die is nog niet helemaal naar mijn zin, dus daar wil ik toch nog even mee aan de slag.
De bak was reeds doormidden gezaagd, en die kan ik dus verbreden.
Ook wil ik nu eindelijk eens een beslissing nemen wat ik met de voorvork ga doen.
JFJ verkorting, of toch een schommel.
Een gelikt span zal het nooit worden, maar het moet een ruig, survival achtig span worden/blijven.