K100RT '87 minder dan 70k op de teller

mca2

Die hard MF'er
13 aug 2007
881
0
Centraal
Na enig dubben zet ik mijn K100RT uit '87 toch te koop met minder meer dan 70.000 op de teller (nu weer in gebruik dus we naderen de 70k). Deze heeft een elektrisch verstelbare ruit en handvatverwarming. Ik had hem bedacht voor woonwerk maar ik ben toch wat verwend met mijn R1150GS, die 15 jaar in motorontwikkeling merk je toch wel heel erg in het rijden. Nu staat hij dus te stofhappen in de garage en dat is zonde. Ik dacht aan een prijs van 3000euro.

Na aanschaf heb ik groot onderhoud laten doen en daarna slechts 3000km gereden. De beurt was nieuwe banden voor en achter, olie verversen, remvloeistof, nieuwe remblokken, nieuwe schokbreker achter, nieuwe bougies, kleppen laten controleren, cardan laten vetten (splines). En vast nog wel wat kleine dingetjes. Dit is gedaan bij Jensen in Nijmegen en de bon is aanwezig. Kortom voorlopig kun je nog tijden zorgeloos motorrijden.
img0081ol3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad een mooie motor en nog steeds te koop. En wie weet daarna nog eens een mooie CB750K2, of een Norton of een duc of een... :)
 
Dank je voor het respect :) Maar we moeten ergens beginnen, dus doe een redelijk bod zou ik zeggen.
 
I'm with Herr Flick. Met zo'n vraagprijs zal een beetje liefhebber niet eens willen beginnen te bieden. Ter vergelijking, voor 500 euro meer heeft vrouwlief een R850R gekocht uit 2000, en voor nog eens een paar honderd euro extra heb ik een even oude R1100RS gekocht met alles erop en eraan.

Ik vind het wel een mooie fiets, en heb enige tijd lang met veel plezier op een K100LT gereden, die er een stuk slechter uit zag. Ze zijn geweldig betrouwbaar en rijden gemoedelijker dan ze er uit zien.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan