K1100 (winter)span

EHE

3StateS
1 feb 2010
5.747
178
43
Twente
Wat een bruut gave band Daf!

Weet je ook hoe breed die band uitkomt op de velg? Als ik er zo eentje in mijn GL achterbrug gepropt krijg, dan ga ik die band als wintertreffen band achterop t span knopen om dan ter plekke nooit meer vast te komen zitten 💪

DAF400

MF veteraan
14 mrt 2007
7.011
104
34
Neerkant

Weet je ook hoe breed die band uitkomt op de velg? Als ik er zo eentje in mijn GL achterbrug gepropt krijg, dan ga ik die band als wintertreffen band achterop t span knopen om dan ter plekke nooit meer vast te komen zitten 💪
ik kijk of ik daar achter kan komen. Bij mij in het dorp woont een mede eend rijder en die heeft ze volgens mij liggen.

• Like
Waarderingen: GSlandrover en EHE

d'Ouwe

Die hard MF'er
19 jun 2007
914
38
Zaltbommel

A8: Goedgekeurd tot 40 km/h

EHE

3StateS
1 feb 2010
5.747
178
43
Twente
en anders bestel ik er gewoon een keer eentje... maar dat heeft ook nog geen haast; het is nog lang geen winter (hoop ik...)

denk dat het in de breedte wel goed zal komen, maar wellicht dat die in totale diameter wel flink groter wordt

DAF400

MF veteraan
14 mrt 2007
7.011
104
34
Neerkant
het is moeilijk te zien maar het lijkt mij het profiel van een voorband van een niet aangedreven vooras.
Die heeft vooral groeven in de langsrichting om de bocht door te komen, daar heb je dus niks aan als je tractie nodig hebt.

En de prijs scheelt te weinig met een echt nieuwe vind ik.