K1100 (winter)span

Probeer even of je het kleppendeksel er af kunt krijgen. Het randje aan de buitenkant en de ketting kunnen anders draaien als verwacht. Het lijkt alsof jouw bracket erg strak langs het deksel loopt.
 
netjes en degelijk :t:t en alle twee en driewieligen de beste wensen voor 2019
 
Probeer even of je het kleppendeksel er af kunt krijgen. Het randje aan de buitenkant en de ketting kunnen anders draaien als verwacht. Het lijkt alsof jouw bracket erg strak langs het deksel loopt.
drie boutjes los en hij is weg*O*
 
Dat had ik bij mijn vorige subframe ook. Maar dat is toch vervelend. Je moet meer loshalen als voor kleppen controleren noodzakelijk is. Nu bij de bouw zorgen dat je ruimte hebt is veel eenvoudiger.
 
Hopelijk is het niet vaak nodig. Er komt ook geen kuip op. Redelijk makkelijk bereikbaar dus.
c5099f3954752ce8fd4fec39052f3199.jpg
 
even naar de Knalpot toe dan!

Ik heb voordeligere adressen in de buurt, blijf een Zeeuw hè.

Vanmorgen het zijspan frame gepast. Voorloop staat op 32 cm. Frame is van dnepr met zijspan wiel aandrijving en het lijkt erop dat de bevestigingen wat dichter bij elkaar zitten. Komt mooi uit, achterste kogel vlakbij de versnellingsbak bevestiging.
IMG_20190103_115528.jpg
IMG_20190103_120039.jpg


Hapje eruit is voor verversen bak.
 
let ook even op met het frame. Als je het hele frame gaat gebruiken incl. wielophanging. Een wiel van een aangedreven span staat een stuk verder naar achteren als een normaal zijspan wiel. de combi zal dan gemakkelijker op zijn neus landen bij linkerbochten dan je misschien zult willen.

benno
 
Benno, voorloop is 32cm, dat moet goed zijn. Het zijspanframe staat netjes in de schuur. Dat is al eens gebruikt aan een moderne motor en is netjes gepoedercoat. Behalve een autonaaf doe ik daar verder niets aan.
De bak is ook roestvrij en opnieuw gespoten, helaas wel de verkeerde kleur, maar een paar knikkerbussen van de Action doen wonderen.
 
" een paar knikkerbussen van de action"

Kijk, daar wordt ik weer wakker door. Was ff afwezig hier op MF maar nu weer helemaal bij de les
 
" een paar knikkerbussen van de action"

Kijk, daar wordt ik weer wakker door. Was ff afwezig hier op MF maar nu weer helemaal bij de les

Je mag helpen hoor, waarschijnlijk ben je meteen tussenstop tijdens de proefvlucht. Ben helaas nu aan het werk, heb ik eigenlijk geen tijd voor, maar ja...
 
Werk ze en tot gauw.. ben gek op proefvluchten. Hebben tegenwoordig ook een Dean maatje hond hier die hem niet zo gauw omver zal lopen.
 
Nog kleine 2 weken, dan ben ik weer ff vrij. Frame en voorvork ligt bij poedercoater, schokbrekers zijn binnen. Kan binnen dag op z'n wielen staan.

Benieuwd naar jullie nieuwe waakhond.
 
Weer thuis en dus weer verder. Verse olie en filter in blok en bak en het gepoedercoate frame eronder. Voorvork er ook in gezet.
IMG_20190201_160528.jpg


Dan verder met het zijspan wiel. Op de originele as zat een Harley wiel. As was 19mm. Daar een bus van rond 40 met een verjonging van 28mm op gelast. Op het uiteinde (de originele as) M16 draad gesneden.
Zo kan er een standaard Smart fortwo voorwiel naaf op.
IMG_20190201_160537.jpg

IMG-20190201-WA0002.jpeg


Maandag de nieuwe voorband erop en dan kan ik aan de remklauw ophanging beginnen.
 
Als je snel een tank nodig hebt, ik heb nog een ouwe gedeukte en gekraste tank liggen.

Bedankt voor het aanbod, wellicht kom ik er op terug. Mijn tank is opgehaald door Brakke Bertje en die heeft hem meegenomen naar een kameraad die dit weekend richting Noordkaap gaat (en een defect aan zijn eigen tank had). Ik heb hem voorlopig niet nodig. Blijkt wel dat er in mijn tank veel benzine aanslag/gom zit, dus wellicht zoek ik tzt wat anders.

Weet jij of een K100 tank op een 1100 frame past?
 
Terug
Bovenaan Onderaan