k4 1000 een horror film of gewoon een gave motor?

tjeerdb

Die hard MF'er
13 dec 2007
329
0
Groningen
Hallo,

Ik denk laat ik toch nog eens wat posten.

Ik blijf zoveel verschillende meningen horen. is een suzuki gsxr 1000 '04 nou echt een horror film ik bedoel uiteindelijk is de motor wel gemaakt voor de straat en er rijden er zoveel rond dus zo erg kan het toch niet wezen.
Warom hoor ik dan val alle kanten dat het een levensgevaarlijk apparaat is en niet geschikt voor de wegen in nederland. Elke motor kan toch gevaarlijk zijn) Zijn dit dan de verhalen van mensen die er geen 1 hebben en niet weten waar ze over praten of gewoon weg pussies;)
Ik ben wel van plan om er dit voorjaar 1 aan te schaffen en mijn SRAD 600 weg te doen. het is een hele mooie en leuke motor maar hij komt gewoon koppel te kort (mijn mening).
Mischien dat er nog lui zijn die er wel een goed woord over kwijd willen.

Groetjes
Tjeerd
 
Ja ja doe ik zowiezo wel voordat ik 1 ga aanschaffen. Wacht ook op het betere weer darom vraag ik ook nu naar jullie meningen
 
hallo nou heb je al zoveel verschillende meningen gehoord dat je door de bomen het bos niet meer ziet waarom nog meer?????

jij wil gewoon een 1000 koop deze dan gewoon en zet van mijn part een paar vernauwingen in de uitlaatbochten of las er 2 dicht en vergroot deze langzaam totdat je gewent bent :? :? :? :?

heb je in ieder geval een 1000 :Y :Y :Y :Y :Y :Y (zo is rossi ooit ook begonnen)
 
Hahah ja dat is voor de neppers. kan ik net zo goed een 1000 sticker op mn 600 plakken.

Vind het leuk en interesant om de verschillende meningen te horen maar ik had eerlijk gezegd toch wel meer positieve over de 1000 verwacht
 
Eeeehja, wat moet ik zeggen...
Als je supersnel wil zijn kan dat ook wel op een 600, gewoon lekker in de toeren jagen.
Voorheen een gsxr 750 '97 gehad.
Ik ben wel een beetje "geschrokken" toen ik dat op die 1000 reed...
Maar het grote voordeel is dat je gewoon een beetje "schakellui" kunt rijden.
600 is wendbaarheid, 1000 is power.......
Als je die 1000 flink in toeren jaagt, zit je meteen wel heel snel boven de illegale snelheden.....
Maar ik vind het wel heel fijn, om ook een flink koppel te hebben. :-)
Beetje zwart/wit gezien..: 600 is wendbaar, 1000 is power, zie daar maar de balans tussen te vinden wat bij je past.....

Grtz #jd
 
Laatst bewerkt:
Koppel is voor mij ook erg belangrijk omdat mijn vriendin ook wel eens achterop gaat en ik zelf ook gen 50 kilo ben
 
Koppel is voor mij ook erg belangrijk omdat mijn vriendin ook wel eens achterop gaat en ik zelf ook gen 50 kilo ben


Ik weet niet of de duo blij is met een k4....
Ik heb ooit een meid achterop gehad, die heel graag achterop (k5) wou...
Na 48 km is ze toch maar bij iemand anders achterop gegaan :X
Maar als solo-rijder wil ik echt niets anders meer...
Heeft ook met je verstand te maken :-)
Als je maar weet, dat je niet de snelste bent, gaat het goed ;-)
Je moet jezelf niet willen bewijzen........
Ik heb echt nooit spijt gehad van het kopen van mijn 1000 !!!
Maar das een kwestie van rijstijl

Grtz #jd
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp je helemaal en het linkt ok niet minder dan logiesch. Ik vind het zelfs al toepasselijk bij een 600. Die kan net zo gevaarlijk zijn alsje rijstijl dat toelaat
 
Ik begrijp je helemaal en het linkt ok niet minder dan logiesch. Ik vind het zelfs al toepasselijk bij een 600. Die kan net zo gevaarlijk zijn alsje rijstijl dat toelaat


Een kennis van me wilde ook graag een "racer" en zijn vriendin achterop...
Hij heeft toen een kawa zx 12 gekocht...
Toch een wat "ruimere" motor.
Hij zit ook op MF onder de naam "dino"
Vraag maar eens aan hem, wat zijn ervaringen zijn...
Als ik je zo hoor, zit jij in dezelfde situatie
Als je hem niet kunt vinden , moet je me maar ff prive mailen.

Grtz #jd

p.s. mooi topic over zijn overstap van zxr 750 naar zx 12... Beetje jouw situatie als ik het
goed begrijp...Zwaardere motor, daardoor wat minder nerveus en meer ruimte......
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp je helemaal en het linkt ok niet minder dan logiesch. Ik vind het zelfs al toepasselijk bij een 600. Die kan net zo gevaarlijk zijn alsje rijstijl dat toelaat
Precies,maar wat is d'r nou een mooier gevoel als je overschakeld van bijv. de 3e versn.naar de 4e versn.bij +150 en je voelt het voorwieltje loskomen ;) :9 *O*

Dus gaan met de dikke duzend :} :]
 
Dacht dat de 2004 de laatste in z'n lijn was (2005 een compleet nieuwe motor)

daarbij heeft de soes 1000 nooit de beruchtheid van de Yamaha '98 R1 gehad
 
Tjeerd niet zo dom lullen over een 1000 ja of nee het lijkt wel of je niet durft ik rijd zelf al bijna 25 jaar een duizend cc motorfiets en niet de minste dus gewoon doen en niet zo slap ouwehoeren.En o ja leer eens fatsoenlijk nederlands het barst van de spellingsfouten. 8-) 8-) 8-)
 
Tjeerd niet zo dom lullen over een 1000 ja of nee het lijkt wel of je niet durft ik rijd zelf al bijna 25 jaar een duizend cc motorfiets en niet de minste dus gewoon doen en niet zo slap ouwehoeren.En o ja leer eens fatsoenlijk nederlands het barst van de spellingsfouten. 8-) 8-) 8-)

Hey opa!!! STIL EENS

de 1000 komt wel. wou alleen de verschillende meningen horen
 
Tjeerd niet zo dom lullen over een 1000 ja of nee het lijkt wel of je niet durft ik rijd zelf al bijna 25 jaar een duizend cc motorfiets en niet de minste dus gewoon doen en niet zo slap ouwehoeren.En o ja leer eens fatsoenlijk nederlands het barst van de spellingsfouten. 8-) 8-) 8-)

Leer eens leestekens gebruiken... :9
 
Elke motor kan toch gevaarlijk zijn) Zijn dit dan de verhalen van mensen die er geen 1 hebben en niet weten waar ze over praten of gewoon weg pussies;)

pussies?

Ik ben erg benieuwd naar jouw gezicht en reactie als je na je 1ste proefrit bent afgestapt. }) ;)
 
Dat zeiden ze toch ook over de 1e fireblade en R1 :?
Natuurlijk is de beleving op zo'n motor voor iedereen anders, dus ga lekker proefrijden :]
Doe dit wel met lekker weer en geen vierkante banden :P

Is wel een geile fiets hoor die k4 1000 :9~
 
Alles went.
Ook al heb je een 1000cc, over een jaar wil je weer 50pk meer. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan