Oh :O vanmiddag ff kijkenDit punt staat ook specifiek genoemd in het officiële onderhoudsschema. Iedere 15K loshalen en schoonmaken/smeren.
Primaik heb me voorgenomen om ieder jaar de kabel los te nemen en het tonnetje in te vetten.
heb het nu voor elkaar., en het tonnetje draait nu soepel, maar de hendel draait ook nu veel soepeler, de pin/bout die het draaipunt vormt schoonmaken en dan invetten en de zijkanten van de hendel.
Viltje wordt opgesloten tussen eind buitenkabel en de stelbout, zit in de stelbout daar is precies ruimte voor.m'n nieuwe spiegels zijn ook binnen, ze zien er goed uit zeker voor wat ik er voor betaald heb.
ff een vraag moet dat viltje tegen de aanslag aan zitten of tegen het tonnetje op de kabel ?
Afgelopen donderdag even snel een ritje Eijsden-Tilburg en weer retour gemaakt.
Waarom? Een nieuwe voorband kost al snel €100,-. Via MP een voorwiel inclusief zeer goede BT45 voor €50,- kunnen ritselen. Dan kun je wel een tank leegrijden en blijft het toch allemaal betaalbaar.
Vrijdag nog ff na werktijd de kuip eraf gesloopt
Komende week ff wat beugeltjes maken zodat dashboard en claxon gemonteerd kunnen worden ..en de Z beugels eraf halen..
Mzzllss,Rob.
Op mijn K75RT paste het in ieder geval!Heeft iemand hier ervaring met het inbouwen van een bi-xenon lamp in een K75RT?
[afbeelding]
Komt die dikke blok aan de achterkant in conflict met de voorvorkpoten?