In dit geval lijkt het me onwaarschijnlijk maar moderne GL5 versnellingsbak olie mag vaak niet in ouderwetse bakken. Het tast brons aan. Moderner is niet altijd beter.Ik heb er zelf zo'n 50K mee gereden. Netjes op tijd olie gewisseld. Dus schiet mij maar lek. Enige is: Ik heb er nieuwerwetse synthetische olie in gebruikt. Of dat het is?
Dat is toch alleen van toepassing wanneer er gl4 in moest? K75 versnelling en eindaandrijving moet so wie so gl5.In dit geval lijkt het me onwaarschijnlijk maar moderne GL5 versnellingsbak olie mag vaak niet in ouderwetse bakken. Het tast brons aan. Moderner is niet altijd beter.
blijkbaar. dat is wat in het wphb staat.Bestond GL5 al dan in 1983?
Nooit geweten, volgens mij staat dat niet in mijn Peters boek. Ik donder er gewoon GL3 of GL4 in.Dat is toch alleen van toepassing wanneer er gl4 in moest? K75 versnelling en eindaandrijving moet so wie so gl5.
Grappig, nooit gedaan, ik heb gewoon geen GL5 in huis. De tweeklepper en de MZ krijgen ook geen GL5 dus de Ka's ook niet.ik heb het officiele bmw wphb v2 versie k75/k100
ik zal vanavond nogmaals kijken of ik mij niet vergis.
\[edit] gedaan, wphb uit 8.87 en GL5
Oh, dus niet het lager maar toch de tandwielen. Dan herhaal ik mijn vraag ik of die wel gereviseerd kunnen worden*? En indien ja is dat dan niet duurder dan nieuw aanschaffen?Ja, je zou het op meerdere manieren kunnen uitleggen. De vertanding van pignonas/cardanas bedoel ik.
Geen idee, maar de k75 iig niet.Bestond GL5 al dan in 1983?
Oh, dus niet het lager maar toch de tandwielen. Dan herhaal ik mijn vraag ik of die wel gereviseerd kunnen worden*? En indien ja is dat dan niet duurder dan nieuw aanschaffen?
*ik bedoel dan hier in nl.
Welkom Coen,
Google groenewoud k75. Hij heeft 'alles' op voorraad.