Hellracer
Pas op! Schwenkt uit!
Onderhoud is belangrijker dan kilometerstand.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oké...dus 107.000 is geen probleem om nog een paar jaar 7500 per jaar te rijden?Onderhoud is belangrijker dan kilometerstand.
Dat van de cardanas wist ik inderdaad...Rond de 100.000km moet de complete distributie set vervangen worden. Dus ketting, geleiders en spanner. Verstandig is het dan ook om de waterpomp te vervangen/reviseren.
Verder kijken of de remschijven nog dik genoeg zijn en niet gescheurd.
O en de splines van de aandrijfas regelmatig invetten met staburags vet. Of molykote grafiet vet
Heb bij 120 alleen een geleider vervangen, en de waterpomp nog niet (zal vanmiddag wel plasje onder liggen ) nu 160kkm.Rond de 100.000km moet de complete distributie set vervangen worden. Dus ketting, geleiders en spanner. Verstandig is het dan ook om de waterpomp te vervangen/reviseren.
Verder kijken of de remschijven nog dik genoeg zijn en niet gescheurd.
O en de splines van de aandrijfas regelmatig invetten met staburags vet. Of molykote grafiet vet
De mijne is net door de 220.000 km heen.Ik heb een vraag.
Ik rij nu een Fazer 400, maar merk op langere afstanden dat mijn knieën niet blij worden van de hoek waarin ze staan...
Ik zit nu te kijken naar eventueel een K75 (vroeger had een buurman zo’n ding en ik heb toen gezegd die wil ik ook ooit!).
Ze zeggen altijd dat die dingen onverwoestbaar zijn, maar in hoeverre klopt dat?
Ik heb er eentje zien staan met 107.000 op de teller...er wordt dan gezegd net ingereden...
Is dit nog een stand waar je nog lang plezier van kunt hebben of komen er dan vaak veel reparaties aan?
Oké...de prijs ligt niet hoog en het gaat om een (op de foto’s) netjes uitziende K75RT.
Ik heb een kennis die veel oude BMW’s restaureert, dus die zou ik mee vragen als ik eventueel ga kijken.
Hij staat bij een autohandelaar door inruil...
Betreffende de distributie set. Geleiders moeten elke 60kkm, ketting indien nodig. Volgens werkplaats handleiding.Rond de 100.000km moet de complete distributie set vervangen worden. Dus ketting, geleiders en spanner. Verstandig is het dan ook om de waterpomp te vervangen/reviseren.
Verder kijken of de remschijven nog dik genoeg zijn en niet gescheurd.
O en de splines van de aandrijfas regelmatig invetten met staburags vet. Of molykote grafiet vet
Ik heb een vraag.
Ik rij nu een Fazer 400, maar merk op langere afstanden dat mijn knieën niet blij worden van de hoek waarin ze staan...
Ik zit nu te kijken naar eventueel een K75 (vroeger had een buurman zo’n ding en ik heb toen gezegd die wil ik ook ooit!).
Ze zeggen altijd dat die dingen onverwoestbaar zijn, maar in hoeverre klopt dat?
Ik heb er eentje zien staan met 107.000 op de teller...er wordt dan gezegd net ingereden...
Is dit nog een stand waar je nog lang plezier van kunt hebben of komen er dan vaak veel reparaties aan?
Oké...de prijs ligt niet hoog en het gaat om een (op de foto’s) netjes uitziende K75RT.
Ik heb een kennis die veel oude BMW’s restaureert, dus die zou ik mee vragen als ik eventueel ga kijken.
Hij staat bij een autohandelaar door inruil...
Nee ben toch voor een Honda 650 Deauville gegaan...En? Rijden we al 3 cilinder?
Tsja. Dan zul je het genoegen van de Duitse turbine perfectie moeten missen. Gnagna.Nee ben toch voor een Honda 650 Deauville gegaan...