Kaal stuur

BobberB

Die hard MF'er
14 jul 2009
727
0
Zwolle
Ik wil graag mijn stuur een beetje ''kaal'' laten lijken. Dus me idee was om de starterknop/lichtknop enz enz te verplaatsen. Maar ik wil de knipperlichten wel laten zitten.

is er ook een soort losse schakelaar hiervoor te koop?
 
Ik wil graag mijn stuur een beetje ''kaal'' laten lijken. Dus me idee was om de starterknop/lichtknop enz enz te verplaatsen. Maar ik wil de knipperlichten wel laten zitten.

is er ook een soort losse schakelaar hiervoor te koop?

Vast wel, zulk soort dingen zijn er altijd wel te vinden.... ;) maar waarom dump je dit niet in je andere topic...? Dit hoort ook bij het verbouwe? post meer in je andere topic dude ;) Keep It Aliveeeee :]
 
ja opzich heb je wel een punt. Weet niet of een mod het kan verplaatsen naar ''honda shadow 600 project''
 
Ik wil graag mijn stuur een beetje ''kaal'' laten lijken. Dus me idee was om de starterknop/lichtknop enz enz te verplaatsen. Maar ik wil de knipperlichten wel laten zitten.

is er ook een soort losse schakelaar hiervoor te koop?
Als je een stuur kaal wilt laten lijken moet je zorgen dat alle kabels door het stuur lopen, en ook door je rizers, holle risers kosten maar een 60 euri's. Dan lijkt het stuur pas kaal en niet door knoppen te verwijderen, die ben je toch nodig daar |(
 
Zijn ook kleine schakelaars voor op het stuur, en de bedrading gaat dan idd door het stuur en rizers.( zoals ghossie zei) en misschien knippers aan het uiteinde van je stuur.
 
Zo iets?
full

full
 
Wow, erg mooi Alex650classic....mooi stuurtje en alles lekker clean.....zie ik nou alleen een aantal knopjes (licht, starter etc?) aan de linkerkant of zie ik dat verkeerd...?
 
Erg mooi....nu ik dit zo zie...denk ik er ook wel over na om me kabels weg te werken...Mja, dan moet eerst de rest zijn gebeurd..en als k aan het stuur toekom wil ik het wel goed doen....Ziet er erg mooi uit zo
 
@ alex
ja precies zoiets! ik hoef me motor niet perse te starten vanaf het stuur en idd altijd gewoon licht aan.
vond zelf nog een plaatje van iemand die ook alleen knippers aan het stuur heeft.
full


zoiets ga ik ook voor.
 
klopt is idd een bratstyle bike. kijk maar is op bratstyle.com staan leuke fietsen tussen.
 
Misschien is het een bijzonder stomme vraag; maar soms zie je wel eens een compleet kaal stuur, zonder koppelingshendel. Hebben deze motoren van een automatische versnellingsbak (?) of zit de koppeling ergens anders?
 
juw me nieuwe stuur heeft straks geen risers nodig maar ik las een massieve stalen staaf in beide uiteindes van me stuur waarmee ik hem vast bout op de balhoofd. Om de draadjes door het stuur te laten lopen moet ik holle bouten hebben. Kan ik gewoon de de standaard (M12 uit me hoofd) doorboren of zou dat te zwak worden?

Ben zo 1 2 3 geen holle bouten op webshops tegen gekomen....
 
Ik zou een gaatje boren in de onderkant van het stuur, waar hij tegen de kroonplaat aan komt. Dan ook nog een gaatje in je kroonplaat en je kunt de kabels zo naar beneden doorvoeren. Kabels komen dan aan de onderkant van de bovenste kroonplaat uit. Of begrijp ik je situatie niet?
 
Ik snap wat je bedoelt, maar dit werkt niet echt bij me stuur, dit is wat ik maak
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan