Kaart "tanktas" gezocht..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.538
36.019
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Ik ben voor mijn vader op zoek naar zo'n kaarthouder voor op de tank. Eigenlijk een hele platte tanktas dus, maar normaal zit die altijd bij een tanktas. Die heeft hij op zijn FJR1300 niet nodig ;)

Ik heb bij Louis/Motozoom en Hein Gericke al gekeken. Maar of ze zijn er niet of met maar 4 magneten. Beetje slapjes. Iemand die er 1 heeft die goed is?
 
die 4 magneten houden echt wel...

mijn tanktas heeft dat ook en zit stevig zat op mijn naked... dus op een FJR zal die zeker blijven zitten... mits de tank niet van kunststof is natuurlijk.... :P
 
Artikelnummer 10025174 bij Louis. Nog geen 10,- euro. Gebruik zelf die zonder magneten, vanwegen een "tupperware" tank. Werkt prima, wel slap.
 
ik heb deze nog liggen:

dscn0549z.jpg


oxford sports tanktas, goede kwaliteit, helaas geen regenhoes meer.

mag weg voor 30,- euro ex. verzenden

M.vr.gr. Jos
 
jammer dat je de tanktas van de lidl hebt gemist.
ook 4 magneten,maar bere sterk :Y
 
ik heb deze nog liggen:

[afbeelding]

oxford sports tanktas, goede kwaliteit, helaas geen regenhoes meer.

mag weg voor 30,- euro ex. verzenden

M.vr.gr. Jos

Leuk, maar hij heeft geen complete tanktas nodig en dan word het een beetje een duur grapje voor een hele tas die hij niet nodig heeft.

Mocht je nu (tzt) zeggen alleen het kaartvak mag weg voor een 15 euro (Lijkt me wel in een envelop te proppen?) hoor ik je graag.

jammer dat je de tanktas van de lidl hebt gemist.
ook 4 magneten,maar bere sterk :Y

Nou die heb ik hier volgens mij ook niet in de buurt. Tenzij de Duitse Lidl dezelfde aanbiedingen heeft.
 
Leuk, maar hij heeft geen complete tanktas nodig en dan word het een beetje een duur grapje voor een hele tas die hij niet nodig heeft.

Mocht je nu (tzt) zeggen alleen het kaartvak mag weg voor een 15 euro (Lijkt me wel in een envelop te proppen?) hoor ik je graag.

helaas, dan zit ik met een onbruikbare rest ;)
 
IMG_0031.jpg


Ik heb die van motozoom met magneten. Perfect!
Blijft goed zitten en zitten nog riempjes bij, die je om je balhoofd kan bevestigen.

Al behoorlijk wat lange ritten mee gereden.
Ik doe wel een doek tussen de kaarthouder en de tank tegen krassen.

Gr.
 
helaas, dan zit ik met een onbruikbare rest ;)

Snap ik maar mocht je op het punt staan hem weg te gooien... ;)

[afbeelding]

Ik heb die van motozoom met magneten. Perfect!
Blijft goed zitten en zitten nog riempjes bij, die je om je balhoofd kan bevestigen.

Al behoorlijk wat lange ritten mee gereden.
Ik doe wel een doek tussen de kaarthouder en de tank tegen krassen.

Gr.

Mkay, zal van het weekend eens kijken bij Motozoom. Moet toch naar A'dam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan