Kaarten GT tribune TT 2009

Daags voor de TT Marktplaats.nl eventjes in de gaten houden. Rond die tijd worden er zat kaarten aangeboden van mensen die om wat voor reden dan ook niet meer kunnen gaan, en van hun kaart afwillen. Met een beetje geluk heb je nog een nette prijs voor je kaartje ook, die soms ver onder de originele verkoopprijs ligt. Marktplaats gewoon goed in de gaten houden dus.
 
Marktplaats;

JULLIE GELUKSDAG !


kaartjes TT-Assen motogp te koop Advertentienr.:248420619

Terug | Tickets en Kaartjes > Sport | Overige Volgende


Prijs:

Datum: 01-05-09 09:47

Gezien: 0 keer
Contact informatie
Telefoon:
Naam:
Woonplaats: Ossendrecht, Noord-Brabant
Bekijk alle advertenties van adverteerder
Beschrijving Kaart



ivm omstandigheden 3 kaartjes over voor de TT-Assen Geert Timmer tribune vak EF te koop voor de normale prijs welke wij ook betaald hebben €87 per stuk ,als ze verstuurt moeten worden is dat op de kosten van de koper afhalen kost niets extra's .

groeten Ray
 
Laatst bewerkt:
Daar woon ik 2 km vandaan, prachtig aanbod. Zou het doen, helaas hebben wij al winterdijkkaarten.
 
Hallo,

Wie heeft er nog 1 kaart te koop voor de GT tribune voor de komende TT?

Ik heb diegene van marktplaats benaderd. Wellicht handig om samen die 3 kaarten te kopen? Je kan me ff mailen, zie profiel voor het adres.
 
Jammer dat mensen hun email adres vaak niet invullen EN pm uit hebben staan. Moet voor vanavond weten of Bumme nog wil of niet, anders zijn de kaarten weer weg..
 
Nope, geen reactie meer gehad van bumme, en geen geld/zin om zelf de andere 2 door te verkopen. Vandaar mijn frustratie post net boven je :) :+
 
Ik heb nog 2 kaartjes voor de winterdijktribune te koop.
Moet helaas voor mijn werk naar het buitenland.

ik hoor het wel
 
Ik heb nog 1 kaartje voor de GT Tribune te koop.
Voor dezelfde prijs als ik er voor betaald heb mag deze van eigenaar verwisselen.
De plaats weet ik nu ff niet uit mijn hoofd, maar zal ik vanavond ff posten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan