Kaarten TT Assen Wk superbike

RubenM

Rookie
12 apr 2014
8
0
ZWIJNDRECHT
Beste lezers,

Hierbij heb ik 4 kaarten te koop! Het zijn Digitale kaarten!
Je kunt ze ook per stuk kopen of per 2.
Helaas kan ik dit weekend niet meer dus wil ik graag vragen of iemand van jullie intresse heeft. Het gaat om de volgende kaarten:

2 passepartout tickets ( alle tribune en talud plaatsen) voor drie dagen World Superbike op het TT Circuit in Assen (t.w.v. € 138,00)
-Dus je kan overal zitten waar je zelf wilt.

2 tickets: Mogen weg voor 75,- of doe een goed bod:)

Vrijdag 25 april 2014 tot en met zondag 27 april 2014
Tijden: start 8:30 uur, laatste race 17:30 uur
Locatie: TT Circuit terrein
Adres: De Haar 9 in Assen

En de andere 2 kaarten zijn:

2 tickets (alle tribune en talud plaatsen) voor World Superbike op het TT Circuit in Assen (t.w.v. € 98,00)

2 tickets: Mogen weg voor 50,- of doe een goed bod:)

Data
Zondag 27 april 2014
Tijden: start 8:30 uur, laatste race 17:30 uur
Locatie: TT Circuit terrein
Adres: De Haar 9 in Assen

Reageer maar in dit topic als je een mooi bod hebt, je kunt ook altijd een privebericht sturen:)

Gr. Ruben
 
Laatst bewerkt:
je komt binnen en zet meteen een paar kaarten te koop voor wsbk die je vandaag via ticketveiling heb gescoord voor een paar euro en hier winst op probeert te maken. Ik ga ook naar wsbk voor 21 euro.
 
je komt binnen en zet meteen een paar kaarten te koop voor wsbk die je vandaag via ticketveiling heb gescoord voor een paar euro en hier winst op probeert te maken. Ik ga ook naar wsbk voor 21 euro.

Dan was mijn veiling heel wat duurder, had voor 3 dagen 80 euro. en voor alleen op zondag
70 euro. dus winst word het zeker niet meer. en probeer gewoon mijn kaarten kwijt te raken omdat ik het zonde vind van mijn geld. Wanneer had jij de kaarten geveild dan? ik de 1e dag dat ze op site waren toen werd er geen 21 geboden hoor maar stuk hoger.
 
helaas heeft iemand afgehaakt.

Nog 2 kaarten te koop voor alleen de zondag!
Mogen weg voor 50,-!

PB of stuur mailtje naar Ruben_mulder@live.com!
 
Terug
Bovenaan Onderaan