Kaarten Winterdijktribune TT Assen

Ocampa

MF veteraan
29 jul 2002
4.235
656
Breda
Omdat 2 van mijn vrienden plotseling niet meer mee willen naar de TT (wat mooi klote is want ik had kaarten voor ze besteld EN voorgeschoten), te koop aangeboden: 2 Tribune kaarten voor de Winterdijktribune tijdens de TT van Assen. Prijs is dezlefde als de kostprijs: 65 Euro. Het gaat over vak FW, bij het aanremmen voor de Geert Timmerbocht, recht tegenover een Big Screen.
 
hoe weet je zo zeker dat je plekken pal voor de vidiwall hebt? is er al een kaartje verschenen over waar de v-walls dit jaar zullen staan ? zo ja, waar heb je dit gevonden. zo nee, je gokt dus dat die vidiwall daar dit jaar weer zal staan :?
 
Ja die vidi wall staat al jaren op die plaats, ik denk niet dat ie nu zomaar ergens anders zal staan, zoveel ruimte heb je daar niet namelijk aan de andere kant van de baan.
 
Ik doet ook al een paar jaar kaarten bestellen
voor een groepje waar we mee gaan MAAR!!
Ik bestel pas als het geld binnen is.
Als iemand dan later afzegt is het zijn probleem.
om de kaarten te verkopen en niet de jouwe
ik twijfel er niet aan dat je ze kwijt raak
maar je weet maar nooit.
 
ik weet niet of het nog zo is ,maar je kunt de kaarten weer inleveren achter de hoofdtribune
je krijgt dan gewoon je geld weer terug
ik heb dat een paar jaar geleden ook gedaan :Y
je moet het volgens mij dan wel op vrijdag doen!
 
de plaats die op je kaartje staat maakt niet uit hoor, je gaat gewoon het vak in waar je hoet zotten en daar ga je op een stoeltje ziteen. dat doet iedereen. niemand zit op zn eigenplek, maar wel op zn eigen tribune


en tegenaver deze tribune staat WEL een videowall. staat in de folder die je erbij krijgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan