kaarten WK Superbike Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.

troystory

MF'er
4 sep 2006
167
0
Nieuwleusen
De kaarten welke te koop aangeboden worden op de officiele site van de TT-Assen:

vrijdag t/m zondag (Hoofd en Geert Timmer) (Inclusief Paddock Show) voor € 85,-

is dit inclusief toegang tot de paddock het gehele weekend. Bedoelen ze dat met paddock show? :?

Is er iemand die dit weet? Ik heb er geen idee van. Ik ben een van de gelukkigen die nooit kaarten hoeft te kopen omdat ik altijd voor iedere race die ik bezoek een toegangskaart krijg. *O*

troystory
 
yeahhh, je hebt luze paarden en werkp[aarden.


jij luxepaard.... :}


:+

Het is voor een keertje wel leuk in de paddock om te kijken, maar om daar nou speciaal kaarten voor te kopen? nee dat hoeft voor mij niet.

Vorigjaar tijdens het WSB weekend waren wij als ONK team ook aanwezig dan is het wel leuk om tussen die GROTE trailers door te lopen (Mits je de juiste kaarten hebt, anders zie je nog geen r*k)
 
ben een keer op vrijdag op het paddock geweest, was wel leuk.
maar had de kaarten gratis dus dan is het helemaal leuk *D
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

De paddock show is op vrijdagochtend tussen 10:30 en 12:00 De rijders worden dan voorgesteld en er zijn handtekening sessies. Het is dus alleen op vrijdagochtend, niet het hele weekend (helaas)

Voorgaande jaren kon je door het betalen van een toeslag wel de paddock in, op de zondag was dat iets van 20-30 euro. Is zeker de moeite waard!

Groetjes Peter
 
De kaarten welke te koop aangeboden worden op de officiele site van de TT-Assen:

vrijdag t/m zondag (Hoofd en Geert Timmer) (Inclusief Paddock Show) voor € 85,-

is dit inclusief toegang tot de paddock het gehele weekend. Bedoelen ze dat met paddock show? :?

Is er iemand die dit weet? Ik heb er geen idee van. Ik ben een van de gelukkigen die nooit kaarten hoeft te kopen omdat ik altijd voor iedere race die ik bezoek een toegangskaart krijg. *O*

troystory

Why do you care then.... :? Kan je niet eens een paddockbezoek regelen... :?
 
Klinkt al wat logischer.... nu leek het alsof je een set wilde kopen omdat je wel gratis naar binnen kon maar niet de paddock in.

Snappie ;)


Ik snap het. Zo was het niet bedoelt. Ik kan met de kaart die ik heb overal komen dus ook de paddock en tribunes. Die krijg ik altijd van een rijder. Vandaar dat ik niet weet wat voor kaarten er te koop zijn.

Maar goed het is mij duidelijk.

Veel plezier iedereen op de WSBK in Assen. Het weer zit in ieder geval wel mee!!
 
Ik snap het. Zo was het niet bedoelt. Ik kan met de kaart die ik heb overal komen dus ook de paddock en tribunes. Die krijg ik altijd van een rijder. Vandaar dat ik niet weet wat voor kaarten er te koop zijn.

Maar goed het is mij duidelijk.

Veel plezier iedereen op de WSBK in Assen. Het weer zit in ieder geval wel mee!!

Bekende rijder :+ Troy Corser :+ hij heeft wel eens bij een bekende van mij overnacht in zijn begintijd :+
 
Ik heb nu via via 2 kaarten gekregen voor de hoofd/geert timmer tribune.
Alleen staan er geen plaatsennr's op, betekend dat je zo een plaats op de tribune op kunt zoeken?
Nog nooit eerder op tribune gezeten(altijd talud gezeten)dus is kompleet nieuw _O-
 
Ik heb nu via via 2 kaarten gekregen voor de hoofd/geert timmer tribune.
Alleen staan er geen plaatsennr's op, betekend dat je zo een plaats op de tribune op kunt zoeken?
Nog nooit eerder op tribune gezeten(altijd talud gezeten)dus is kompleet nieuw _O-
Ja, plaatsen zijn vrij toegankelijk. I.t.t. de TT, waarbij je kaarten stoelgebonden zijn kun je nu gewoon zelf uitmaken waar je gaat zitten! :)
 
Ik heb nu via via 2 kaarten gekregen voor de hoofd/geert timmer tribune.
Alleen staan er geen plaatsennr's op, betekend dat je zo een plaats op de tribune op kunt zoeken?
Nog nooit eerder op tribune gezeten(altijd talud gezeten)dus is kompleet nieuw _O-

Mocht het zondag mooi weer zijn, dan zit de GT vol dus kom op tijd (liever niet want dan heb ik nog keuze genoeg :+ )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan