Kaartje Assen 22-09 ter overname - MSH

Je rijdt niet meer zo veel hé? Ik heb me afgelopen zondag trouwens suf gezocht om jullie te vinden. Niet gelukt helaas.
 
Zo, iedereen een mail teruggestuurd. Beetje laat, excuses!

Dit jaar inderdaad niet racen helaas. Maarrr, ik heb ondertussen wel mijn vliegbrevet gehaald!! En al heel wat uurtjes gevlogen sindsdien!

Dus, als iemand mee wilt vliegen, dat kan! Je betaalt alleen mee in de kosten. Als je met twee personen mee zou vliegen van Hilversum naar bijvoorbeeld Texel (om daar te lunchen of zo) en terug, dan kost dat ongeveer 175,- per persoon (een kind zou dan ook nog mee kunnen), ook al wil je een paar uur of bijna een hele dag blijven. Ik vermaak me dan wel met mijn laptop en leerboeken!

Weer een nieuwe dimensie erbij! Hoewel ik het racen wel mis, maar ja, keuzes, keuzes....



full
 
Je rijdt niet meer zo veel hé? Ik heb me afgelopen zondag trouwens suf gezocht om jullie te vinden. Niet gelukt helaas.


Maar we waren er wel! Blauwe bus. Jammerrrr....
Volgende keer is pas over veel te lang. Bij Dirk ging het net lekker: hij is 10e geworden.

Bij de Endurance zijn we er weer. Jij ook?
 
Maar we waren er wel! Blauwe bus. Jammerrrr....
Volgende keer is pas over veel te lang. Bij Dirk ging het net lekker: hij is 10e geworden.

Bij de Endurance zijn we er weer. Jij ook?

Zeg dan ff tegen Dirk dat hij mijn achterbok meeneemt :P Dan ben ik er n.l. ook...
 
Terug
Bovenaan Onderaan