Kaartje voor de beurs in Utrecht

Ms. Stuntie

MF veteraan
22 aug 2002
2.116
0
Arnhem
T'is misschien een beetje spam O-) , maar ik wou hier jullie toch ook ff laten weten van onze ontwerpwedstrijd aangezien er hier een aantal fotoshop freaks zitten, en natuurlijk ook genoeg mensen die straks naar de beurs in Utrecht willen!
We hebben op onze website een ontwerpwedstrijd georganiseerd. Ontwerp een t-shirt opdruk voor de AvZ t-shirts die we gaan laten drukken, en als je dan t mooiste ontwerp hebt, win je een kaartje voor de beurs in utrecht!
De hele uitleg staat op de website (http://www.avz-stuntriding.com)...
Dus creatievelingen: leef je uit!
 
Goed plan... een paar uur achter de pc freaken voor een lullig kaartje voor een beurs... Goed betaald werk !! Riekt naar een simpele vorm van slavernij :r
 
owjjjjeee, ik ga nog ff kijken of ik meer ontwerpen kan bedenken, hier zitten wel erg goede photoshoppers, daar ben ik met paint shop pro6 niet tegen opgewassen B|
 
Goed plan... een paar uur achter de pc freaken voor een lullig kaartje voor een beurs... Goed betaald werk !! Riekt naar een simpele vorm van slavernij :r

Tja, als je meedoen aan een wedstrijd dmv een beetje spelen met fotoshop als werk ziet....
Het idee is gewoon dat er genoeg mensen zijn die een beetje fotoshoppen als hobby zien, en die er nu een kleinigheidje voor terug kunnen krijgen!
 
Tja, als je meedoen aan een wedstrijd dmv een beetje spelen met fotoshop als werk ziet....
Het idee is gewoon dat er genoeg mensen zijn die een beetje fotoshoppen als hobby zien, en die er nu een kleinigheidje voor terug kunnen krijgen!
ik vind het een goed plan, alleen been ik niet zo'm sjopper. Ik laat deze beurd dus voorbij gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan