Kaartje voor de TT, kost je een lekker biertje

Calimero

MF'er
28 jan 2003
238
0
Gouda
Beste mensen, ook ik ben net als in ander topic genoemde mensen winnaar van een kaartje voor de TT!!! Ik kan door familieverplichtingen (Sara wordt gezien, leuk joh zo'n pop maken :r ) al mijn bekenden zijn echter al voorzien dus vrijwilligers mogen hem af komen halen in gouda, vanavond tussen 6 en 7 laat hieronder maar reacties zien dan reageer ik daar wel op, of stuur een mailtje naar MFcalimero@hotmail.com, ow ja, een geintje als tegenprestatie is natuurlijk altijd leuk, hint hint *D :9
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je met een andere titel sneller reacties krijgt.
Iets als: Kaartje voor de TT, kost je een lekker biertje ;)
 
sorry, ik heb m'n bier al aan Revolution beloofd :+

En ik kan niet zaterdag, had al een andere afspraak lang lang geleden gemaakt |( |( |(
 
Auw, en die kan je niet meer afzeggen? '(

nee ;(


Boehoeee... iedereen zit gezellig bij de TT en ik zit op het strand van scheveningen... ik wil ook TT ;( Nou maar hopen dat ik die gast van die strandtent zo gek krijg dat ie ff een tv aanzet, kan ik het tenminste nog een beetje volgen '(

edit: ik zie ineens dat de reactie van spider is. Het is morgen dus de stranddag van de vokk die ik samen met barbara organiseer voor de jongeren. Nou nog ff zorgen dat we voor de superbikes niks plannen, dan ga ik daar wel naartoe :P
 
Laatst bewerkt:
nee ;(


Boehoeee... iedereen zit gezellig bij de TT en ik zit op het strand van scheveningen... ik wil ook TT ;( Nou maar hopen dat ik die gast van die strandtent zo gek krijg dat ie ff een tv aanzet, kan ik het tenminste nog een beetje volgen '(

edit: ik zie ineens dat de reactie van spider is. Het is morgen dus de stranddag van de vokk die ik samen met barbara organiseer voor de jongeren. Nou nog ff zorgen dat we voor de superbikes niks plannen, dan ga ik daar wel naartoe :P

Aangezien ik morgen ook niet kan , maar wel tzt naar de superbikes wil: :^
 
Op vrijdag 27 juni 2003 14:47 schreef Viccie het volgende:
edit: ik zie ineens dat de reactie van spider is. Het is morgen dus de stranddag van de vokk die ik samen met barbara organiseer voor de jongeren. Nou nog ff zorgen dat we voor de superbikes niks plannen, dan ga ik daar wel naartoe :P
Aha, het dagje strand :)
Wat jij al niet voor de vokk doet :}
 
aha, ben al een poosje weg van werk, mailtje terug gestuurd, maar mocht je dit zien, in dat mailtje zit mijn mobiel nummer, dat wou ik hier toch niet neerzetten.

laters

Calimero
 
Terug
Bovenaan Onderaan