Kaartjes 2003 TT Assen

Hrimgrimnir

MF veteraan
24 dec 2001
2.883
30
Ik heb afgelopen December al ( :? ) gebeld om kaartjes te bestellen voor TT Assen 2002.

Helaas kon ik geen 8 kaartjes krijgen, "want personen die bij de motorbond of een club zitten, krijgen eerder kaartjes".
WHAT THE !??!?!
Maar goed, ik heb mij erin tussen al bij neergelegd dat ik geen kaartjes heb voor 2002.

Maar hoe zit dit nu!?!?!?!?
Ik heb begrepen dat als je bij de nationale bond voor motoren (ofzoiets :? ) (net zoiets als de KNVB), zit dat je zonder problemen dus kaartjes kan krijgen?!?!?!
Dus mensen die gewoon een keertje naar de GP van Assen willen, schijnt dit dus een klein probleempje te zijn!??!?!?!
Ik wil natuurlijk geen 120 piek in het jaar betalen om alleen elk jaar zonder problemen kaartjes te kunnen bestellen voor de TT in Assen...

Wie kan mij hierover meer vertellen...?
 
Op deze site is zoiets. De pp pas...

Maar je kan toch gewoon heen gaan en kaartje kope voor staanplaats...en dan gaan zitten op een zeiltje zodat je ook een zitplaats heb ;)
Kost € 30
 
Wil natuurlijk wel een kaartje voor 2 of 3 dagen......
(incl. camping)
 
Gelijk maandag kaartjes kopen dan > enige optie om er zeker van te zijn dat... :?
 
(Vandaar dat ik ook (al :? ) in december kaartjes wou hebben)

De echte goeroe's die mij wat kunnen vertellen, zitten natuurlijk nu in Assen....
I'm patient
 
(Vandaar dat ik ook (al :? ) in december kaartjes wou hebben)

De echte goeroe's die mij wat kunnen vertellen, zitten natuurlijk nu in Assen....
I'm patient

De echte goeroe's hebben dus ws verleden jaar, gelijk voor dit jaar besteld.
Het gaat er bij mij echt niet in dat ze alle kaarten van bv Hoofdtribune vasthouden voor clubs ed.

Maar je had het ook over dit jaar geen TT...
Wat ik zei over staanplaats is geen optie dus voor dit jaar.
 
staan plaatsen genoeg.
wie gaat er nu zitten ?
staan heeft voordelen .
-lekker achter op de wal staan
-als er nix Te doen is aapies kijken
-regelmatig ergens anders gaan staan
-je krijgt geen blikje en rotzooi over je heen .
-paaltje in de grond met blikje er over heen (heel leuk).
-makkelijk drinken en eten halen ,ook evt pissen.
 
Als je gewoon op donderdag gaat kijken, kun je nog volop kaartjes kopen, alleen voor de hoofdtribune zal je misschien moeten reserveren.

Kon donderdag igg zonder problemen kaartje voor de hoofdtribune kopen, maar of dit andere dagen ook kan weet ik niet.

Je kon dus kaartjes voor alle dagen kopen.
 
Laatst bewerkt:
Als je gewoon op donderdag gaat kijken, kun je nog volop kaartjes kopen, alleen voor de hoofdtribune zal je misschien moeten reserveren.

Kon donderdag igg zonder problemen kaartje voor de hoofdtribune kopen, maar of dit andere dagen ook kan weet ik niet.

Je kon dus kaartjes voor alle dagen kopen.
Wat ik heb begrepen is dat je donderdag en/of vrijdag een kaartje koopt waarmee je op alle tribunes en staanplaatsen kan komen en met bijbetaling ook op de hoofdtribune. Maar voor de zaterdag heb je wel echt plaatsbewijzen voor een bepaalde plek. De goeie plekken zijn inderdaad al ruim van te voren uitverkocht.
 
staan plaatsen genoeg.
wie gaat er nu zitten ?
staan heeft voordelen .
-lekker achter op de wal staan
-als er nix Te doen is aapies kijken
-regelmatig ergens anders gaan staan
-je krijgt geen blikje en rotzooi over je heen .
-paaltje in de grond met blikje er over heen (heel leuk).
-makkelijk drinken en eten halen ,ook evt pissen.

Weet je het zeker ghehe...
Moet je namelijk wel vooraan blijven staan en nog het risico dat je een blikkie tegen je aan krijgt.
Al is dat idd niet over je heen ;)

Ik zat/stond op het talud/Ramshoek en heb diverse druppels bier in me smoeltje gekregen })
 
Wat ik heb begrepen is dat je donderdag en/of vrijdag een kaartje koopt waarmee je op alle tribunes en staanplaatsen kan komen en met bijbetaling ook op de hoofdtribune. Maar voor de zaterdag heb je wel echt plaatsbewijzen voor een bepaalde plek. De goeie plekken zijn inderdaad al ruim van te voren uitverkocht.

:^ klopt helemaal, en ik heb ook wel eens gehoord dat motorclubs voorrang zouden krijgen, maar of 't waar is en hoe 't precies werkt weet ik ook niet precies. Iig bestellen wij de kaartjes meestal ongeveer een weekje na de TT en zitten we altijd op de gevraagde tribune. Nou bestelt altijd dezelfde persoon de kaartjes, al twintig jaar, en bestelt die er tegenwoordig al tegen de honderd, dus daar kan 't ook aan liggen.
 
Hmmmm........


Ik wil natuurlijk geen saaie zitplaats, wil wel een beetje rond kunnen lopen enzo....
 
Dan moet je gewoon een kaartje kopen voor een 'staanplaats', kan je overal rondlopen behalve daar waar je kan zitten. En die kun je zaterdagochtend gewoon bij de ingang kopen.
 
Je moet vandaag nog de bestelling wegdoen voor volgend jaar dat doen wij altijd heb je dat eenmaal gedaan dan krijg je een volgnummer en dan heb je elk jaar voorrang op de kaartjes ook voor de hoofd tribune.
wij hebben nog nooit zonder hoofdtribune kaarten gezeten maar dan moet je nu wel bestellen via internet of via het programma boek van dit jaar.
 
Dan moet je gewoon een kaartje kopen voor een 'staanplaats', kan je overal rondlopen behalve daar waar je kan zitten. En die kun je zaterdagochtend gewoon bij de ingang kopen.

Dus er zijn ook wel zulke kaartjes verkrijgbaar voor 2 of 3 dagen, zeg maar?
Weet iemand hier een site of een ander info-medium van?
 
Terug
Bovenaan Onderaan