Kaartjes TT Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij had ik al 80 geboden... maar ik kan me vergissen.

Kan me niet voorstellen dat hyper-cbr 80 euro per kaartje bedoeld.
 
ahwel zoals ik zei rond de 60 euro per stuk, zat ietjse naast, maar toch.
Verlies ga ik niet op maken, want zoals je als weet zijn die kaarten niet meer te krijgen, en er zijn ook niet zo veel zitplaatsen beschikbaar.
Wij hebben nog dik een maandje, dus ik wacht nog heel even op een vernieuwde bod!!!!
 
Heb wel belangstelling. Maar heb eem vreemde vraag. Interesse om te ruilen tegen een helicopter vlucht. Heb ik namelijk nog een ticket van liggen, maar ga zelf niet. Dit heeft een waarde van 109 euro en bij veel bedrijven is het echter nog veel duurder.

Hoor het wel.
 
Haarbocht is nog niet uitverkocht wat is dan de reden dat u ze voor meer wilt verkopen dan dat ze bij de ticketservice kosten?
 
Haarbocht is wel uitverkocht, zegt van niet maar probeer ze maar te bestellen, maar heb €57 per ticket gekocht, en 7€ verzend, dus verkoop ik ze voor minder!!!
take it or leave it, heb ook andere geintresseerde voor mij is het zelfde wie ze overkoopt
 
ze zijn rij 6 plaats een en twee, dus lekker makkelijk in de gang, en ik woon in belgie, leuven maar kan eventueel opgehaald worden in Alphen aan den rijn, maar das op afspraak want daar wonen mijn ouders en ga niet ieder weekend, wil best brengen, maar allen tot limburg of tot eindhoven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan