kabel vf1000

mucked

MF veteraan
17 jan 2002
1.559
4
Boxtel-city
De laatste tijd ben ik weer es bezig om m'n hond(a) op te knappen. Eindelijk ben ik zo ver om de wielen van een vf1000 die ik van Jos heb gekocht te passen, mis ik nog een snelheidsmeterkabel...

Nu heb ik het typenummer (44830-mb6-000) maar nu mis ik volgens mij nog het vastzet stukje om de kabel op het wielgedeelte te monteren. Kan iemand daar een foto van maken zodat ik dat kan herkennen op een sloop?

Alvast bedankt!

schop...

ik weet het nog niet hoor. is er niemand in de buurt voor een foto of detailbeschrijving van het onderdeeltje kabelaansluiten op het wiel?

:?

roestig_roestig
de foto'sessie staat in mijn agenda,
ben er alleen nog niet aan toe gekomen.
misschien vanavond.
Het is iig een kabel met een plastic "oogje" onder de eigenlijke kabel, waardoor een verzonken boutje in je aadrijfunit op je voorwiel vastgezet kan worden.
dit boutje zit dus parralel aan je eigenlijke kabel

OK.. ben een beetje aan het foto-schieten geweest:

ik heb nog een kabel liggen omdat ik iets te snel was met het concluderen dat de kabel gebroken zou zijn toen de teller ineens stil bleef staan. Het bleek een versleten plaatje in de aandrijving te zijn.....

Maar goed.. ik heb dus fotootjes voor je: www.warande.net/~nemo/zooi/forum/mf/tellerkabel

P.S. mocht je interesse hebben in een gloedje-nieuwe kabel.. laat maar weten.. komen we vast wel uit.

Heeej Brikkertje,

Ik heb echt een fantastische postbode. De kabel zit al op de motor. Hardstikke goed, hij doet et ook nog. Binnekort ff een pic poste. Sorry da'k er niet was, ik dacht dat je zou bellen van tevoren. Heb speciaal niet al het bier opgedronken...

Ik kom er nog wel op terug! maar eerst: :]

Terug
Bovenaan Onderaan