Kabelboom R1 sleutel kwijt snik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jandeman

Die hard MF'er
10 mei 2006
293
0
hilversum
Vandaag mijn R1 `05 naar HK suspension gebracht. Sleutel op de trailer laten liggen en die ligt nu ergens tussen Hilversum en Uden ;(
En nu????
Heeft er iemand nog een kabelboom met sleutel of een race kabelboom?
Of tips......
Ben zo boos op mezelf en erg verdrietig :(
Wie o wie kan mij helpen????
 
Reserve sleutel of met je slotnummer naar de Yammie dealer misschien dat ze van zo'n jonge fiets een sleutel kunnen achterhalen
 
Reserve sleutel of met je slotnummer naar de Yammie dealer misschien dat ze van zo'n jonge fiets een sleutel kunnen achterhalen.

doen ze bij yamaha niet ALLEEN MET DE RODE SLEUTEL KAN JE EEN KOPIE LATEN MAKEN EN DE CODE OVERZETTEN.

VOOR DE REST doen ze niks.
ja alleen met de mededeling koop maar een nieuw setje twv 1800€
 
een nieuwe kabelboom heb je niet nodig wel een ECU unit,contactslot en de rode sleutel.....duur geintje

andere optie is een YEC kabelboom&ECU unit maar dit is ook niet echt goedkoop....


ik zal ff kijken of ik wat kan regelen..
 
kan je ,m niet omleiden, zoals crimineeltjes doen die geen sleutel van jouw R1 hebben?
 
Laatst bewerkt:
Zou het mogelijk zijn om met mijn rode sleutel jou ECU unit te resetten :? dan kan je mijn reserve sleutel gebruiken tot je wat anders hebt
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft zijn sleutel alweer gevonden, een leif oud dametje had hem gevonden.... :)

Waar briefjes van de supermarkt al niet goed voor zijn.....

SLOTJE
 
Toch nog een reactie:

Wanneer je het contactslot loshaald en de draden doorverdind en er een schakelaar tussen zet kun je hem altijd starten zonder sleutel. Een andere mogelijkheid is om het door te verbinden met de killswitch, bedrading weet ik niet precies. Wanneer de killswitch dan uit staat is ook het contact er af en andersom natuurlijk...

Begrijp dat het probleem al opgelost is maar toch ter info voor een volgende keer...
 
:} *O* *O* *O*
Heb hem weer... Ongelofelijke mazzel...
Ga direkt een label met telefoonnummer eraan doen ;)
Iedereen bedankt voor het meedenken :)

SLOTJE
 
hmm.. hier staat dus eigenlijk een how to jat een motorfiets :?

dan moet tie wel sticky worden gemaakt :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan