kabelboom

26 jan 2003
52
0
tilburg
De kabelboom van mijn suzuki gs 1100 gk is in brand gevlogen.
Er is niks meer van te maken waar kan ik terecht voor een andere.
Weet iemand iets.(iemand die zoiets maakt)
Alvast mijn dank.
Jan

je kan het beste het zelf maken or (is zowieso goedkoper dan zo'n orginele). De kabeltjes uit een 220 kabel trekken is goede kabel voor lage spanning (cdi, brandstofpompje, knipperlichten). Alleen ben je beperkt tot 3 kleuren (bruin, blauw en groen/geel)Met een soldeerbout en krimpkousen en isolatietape kom je al ver. Of met verbindingsstukjes die je in zo'n krimptang doet en samen bundelen in een krimpkous. Of 2 orginele stekkers kopen en zelf draden ertussen zetten. Ik zou et zelf maken.
Als je echt zo'n kabelboom zoekt dan zou ik toch naar je suzuki dealert gaan?

je kan het beste het zelf maken or (is zowieso goedkoper dan zo'n orginele). De kabeltjes uit een 220 kabel trekken.
Lijkt me niet zo'n goed idee de beperking van maar 3 kleuren is al niet zo'n goed idee, maar huisinstallatie draad heeft een harde kern en is dus veel dikker en steviger.

Als je echt zo'n kabelboom zoekt dan zou ik toch naar je suzuki dealert gaan?
Ehhhh er zijn nog sloperijen.

Bij iedere zichzelf respecterende electronica zaak kan je draad in verschillende kleuren krijgen. gebruik aub niet van die krimptang dingen, dat is echt waardeloos en na 100km stuk, solder alles en isoleer het met krimpkous.

Lijkt me niet zo'n goed idee de beperking van maar 3 kleuren is al niet zo'n goed idee, maar huisinstallatie draad heeft een harde kern en is dus veel dikker en steviger.

ik bedoel van die kabels die je van rollen af kan trekken bij de doe het zelf zaak, gewoon flexibele. Alleen moet je ze ff uit de mantel trekken. Zo repareer ik kleine stukjes draad.

en idd de sloperij........helemaal vergeten |(

Terug
Bovenaan Onderaan